Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: motomatti - Heinäkuu 01, 2011, 16:55:41 ip

Otsikko: Californiacation
Kirjoitti: motomatti - Heinäkuu 01, 2011, 16:55:41 ip
Multifuel Californian nappasin tallista sydänkesäajoihin.
Naamaa naurattaa kun Calilla curvaa. Illalla savuryypyt Corvaa.

mm
Otsikko: Vs: Californiacation
Kirjoitti: TunturiTT - Heinäkuu 01, 2011, 18:31:30 ip
Naurattaa tuo singlefuel-Californiallakin ajelu. Kohta kaksi kuukautta ollut naimisissa tuon ison-Pläskin kanssa ja ei vieläkään kaduta.
Uusilla putkilla korjaantui putkiahdistus ja äänimaailma.

Tänään tosin meinasi munat keittyä, kun juutuin työreissulla Hirvaskankaan risteystyömaalle kymmeneksi minuutiksi. Puolen päivän aikaan, aukealla paikalla ja uusi kuumaa hehkuva asfaltti alla..
Otsikko: Vs: Californiacation
Kirjoitti: motomatti - Heinäkuu 02, 2011, 15:19:44 ip
Olipa jo tänä aamuna niin lämmintä että jäi tältä päivältä Multifuelerin hienosäädöt vähälle. Kone pyrkii käymään varsin kuumana ja säätöarvot menevät laihasta päästä helposti ohi. Toinen säätämistä hankaloittava tekijä on miniläppärin näytön himmeys auringonpaisteessa. Jotain sain silti tehtyä. Pätkän Tampereen ohitustietä päästelin vähän reippaammin. Alavääntöön pitänee vielä perehtyä. Pitänee muokata myös sytytyskarttaa. Laiskistuttaa konetta hieman niin kirkonkylällä pyöriminen on juoheampaa.

Uusi laturi (550 W) sai myös tulikasteensa. Kivasti lataa. V-mittari näyttää valot, lambda ja muut kulutuskohteet päällä tasaista 13,8 voltin lukemaa. Vanhalla startillakin kone pyörähtää hyvin kun akku on täynnä. Silti suunnitelmissa on hankkia Valeo tai muu korvaava alennusvaihteellinen käynnistinmoottori. Jännite nimittäin startatessa putoaa helposti alle 11 voltin. Käytetty tai viallinenkin startti kelpaa.

mm