Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: jojo - Huhtikuu 23, 2006, 04:31:45 ap

Otsikko: kaasari Nevadadan sammuminen ja käynnistysongelmat historiaan
Kirjoitti: jojo - Huhtikuu 23, 2006, 04:31:45 ap
Nyt tuntuu kivalta, kun Nevada ei enää sammu, eikä ole käynnistysongelmia risteyksissä, kuten joku muukin kirjoitti Nevadasta aikaisemmin (ei tarvitse enää niska punaisena hävetä). Alkuperäisten tyhjäkäyntisuuttimien tilalle oli joku edellinen laittanut 45 vaikka pitää olla 38 (pinta-lala kasvaa 1,5 kertaiseksi ja sen huomaa jo silmällä). Tällä vaihdolla pyörästä tuli kuin "uusi" ja kulutuskin pieneni. Enää ei tarvitse jarrutuskaasutustakaan. Muuta muutosta pyörään ei tehty, eli vika oli todellakin siinä. Ei tarvitse enää vaihtaa tulppia 500 km välein (näyttävät nätiltä, ei ruskeilta, 400 ajon jälkeen). Ajattelin niitä kohtalo tovereita jotka pohtivat samaa, tai oliko  kyseessä sama pyörä, jota on vaihdettu siksi monta kertaa?? Enää ei tartte ruiskuttaa kun kerran toimii kaasareilla, toisin sitäkin tui mietittyä tosissaan siis MegaSquirtia....
Otsikko: kaasari Nevadadan sammuminen ja käynnistysongelmat historiaan
Kirjoitti: JukkaS - Huhtikuu 23, 2006, 12:55:49 ip
Jäi pikkusen epäselväks...
kummalla se toimii paremmin?
t:JukkaS
Otsikko: kaasari Nevadadan sammuminen ja käynnistysongelmat historiaan
Kirjoitti: jojo - Huhtikuu 23, 2006, 14:40:15 ip
38 tyhjäkäyntisuuttimilla (ei siis 45 joilla se ei toimi)
Otsikko: kaasari Nevadadan sammuminen ja käynnistysongelmat historiaan
Kirjoitti: JukkaS - Huhtikuu 24, 2006, 14:39:07 ip
Tänks! Täytyypä tarkistaa.
t:JukkaS
 
Otsikko: kaasari Nevadadan sammuminen ja käynnistysongelmat historiaan
Kirjoitti: herrapii - Toukokuu 09, 2006, 14:37:06 ip
:O

mull oli taannoin 350newada joka ei käynyt tyhjää oikein millään no avattuani kaasuttajat huomasin että toisessa tyhjäkäynti suuttimessa ei ollut reikää ollenkaan oli kai unohtunut porata tehtaalla no kun vaihdoin uudet alko pelaamaan kyllä