Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Urpo ja Turpo - Kesäkuu 18, 2011, 08:05:05 ap
-
Nyt on V11 keksinyt uuden paikan mistä työntää öljyä
pihalle: kampiakselin takastefa. Nyt on sitten koettu
öljynjäähdytin, kardaanin etu- ja takapää (olisipa kunnon perinteinen luotettava ketjuveto) ja venttiilikopan tiivisteet. Eikö Kiinassa tehdä enää
öljyä pitäviä tiivisteitä?
-
No perhana. Vai on Teidän Sportilla identiteettikriisi kun tarvii reviiriä merkata...
Vinkiksi esitän että syytä laittaa tilalle sellainen tiiviste missä on se pyörimissuunnan mukainen kierre siinä stefan huulessa. Laakerikaupan sileä stefa ei jostain, erityisesti tiivistekauppiaalle, käsittämättömästä syystä pidä kovin pitkään. Nimim: On koettu.
Muutenhan homma on helppo: Vaihdelaatikko ja kytkin ja vauhtipyörä irti...
mm