Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Ekku - Huhtikuu 03, 2011, 21:28:30 ip
-
Onko tämä allaoleva kenenkään muun mielestä kiinnostava tapahtuma?
http://www.gotlandring.com/events_entusiastevenemang_lelle.php (http://www.gotlandring.com/events_entusiastevenemang_lelle.php)
Minusta se alkoi vaikuttaa kovin kiinnostavalta heti kun näin tuon ohjelman.
Ensi kesänä ei kerkiä pidempää ulkomaanmatkaa tekemään, kun pitää lähteä Manx Gp:hen elo-syyskuun vaihteessa, mutta tuon saisi aikatauluun mahdutettua.
Voisi mennä vaikka pakettiautolla ja 2 pyörää kyytiin, jos tarvis vaatii.
-
On se kiinnostava.
Jos osuu vapaata ja kunto kohdallaan niin saattaisin lähtee omalla ajalla ajamaan koko matkan pyörällä vaan osan matkaa autolautalla. Tulisin sinne varikkopiruksi ja turistiksi jos löytyy kohtuullisen hintainen majapaikka. Lelleviikko, heh, mitä lie tarkoittaa? Joutopäivät?
mm
-
Ihan vakavissaan meinaan tuonne lähteä. Täyty vaan suunnitella, josko lähtee ajamaan sinne Bemarilla tai sitten menee pakettiautolla ja ottaa Guzzin kyytiin. Silloin siihen melkein pitäisi saada toinenkin henkilö ja pyörä että kannattaa maksaa ne pakettiautosta koituvat lauttamaksut.
-
Kun en ole radalla ajamisesta itse kiinnostunut mutta katsomisesta kyllä. Ja vähän tekniikastakin. Kysyn naapuritallin innokkaalta LeMans 1 -kuljettajalta onko hän kiinnostunut tuosta ratapäivästä. Jos natsaa niin voit saada matkakuluja tasattua.
mm
-
KATSO LISÄÄ : www.lellesmc.se (http://www.lellesmc.se)
om LELLETRÄFFEN 2011 13 -19.6. 2011
Itse en lähde sinne . Enkä High Chaparalliin kesäkuun alkupäivinä(vaikka kaveri kysyi eilen).(sairaustapauksia.)
-
Kannattaa ottaa huomioon Ruotsalaiskansallinen tapa ylibuukata Nynäshamnin ja Visbyn välistä lauttaliikennettä varsinkin tälläisten suurempien tapahtumien aikana. Olen ollut puolenkymmentä kertaa Nynäshamnin lauttajonossa matkalla syksyiseen Gotland Grand National enduro/crossikisaan ihmettelemässä paikallisten kuljetuskalustoa. Ovat yleensä liikkeellä isommalla yksiköllä mitä ovat lauttayhtiölle ilmoittaneet. Tuloksena yleensä viimeksi jonoon ehtineiden jääminen rannalle odottamaan mahdollista seuraavaa vuoroa tai vaihtoehtoisesti pyöräkaluston purkaminen ajoon ja reppuun välttämätön huoltovälineistö, auton jäädessä mantereelle.
-
Kannattaa ottaa huomioon Ruotsalaiskansallinen tapa ylibuukata Nynäshamnin ja Visbyn välistä lauttaliikennettä varsinkin tälläisten suurempien tapahtumien aikana. Olen ollut puolenkymmentä kertaa Nynäshamnin lauttajonossa matkalla syksyiseen Gotland Grand National enduro/crossikisaan ihmettelemässä paikallisten kuljetuskalustoa. Ovat yleensä liikkeellä isommalla yksiköllä mitä ovat lauttayhtiölle ilmoittaneet. Tuloksena yleensä viimeksi jonoon ehtineiden jääminen rannalle odottamaan mahdollista seuraavaa vuoroa tai vaihtoehtoisesti pyöräkaluston purkaminen ajoon ja reppuun välttämätön huoltovälineistö, auton jäädessä mantereelle.
Vaatii laivayhtiöltä aika paljon pokkaa, jos on varannut paikan pakettiautolle ja kyydissä on kilvettömiä pyöriä...
-
Nyt on lippu tapahtumaan ostettu.
Vielä kun saisi selville melurajan kyseisellä radalla, niin voi päättää millä kalustolla lähtee.
Nyrkkisääntönä kun voi melkein sanoa, että jos minkäänlainen meluraja on olemassa, niin Guzzilla ei tartte yrittää...
Bemustakin häviää db-killerillä muutama hevosvoima, mutta jäljelle jää onneksi melkein riittävästi. Guzzin putken tukkimisen jälkeen se ei taas kulje oikein mihinkään.
-
Täältä Lukee: HUOM
eI SAA TEHDÄ BURNOUTS = Maksaa 15 000 ruots. kruunua...
http://www.intebarafest.se/fest/bankoerning_mc_2011_94.html (http://www.intebarafest.se/fest/bankoerning_mc_2011_94.html)
-
Burnoutin pelko on Guzzilla ajaessa aika marginaalinen...
-
;D
-
Burnoutin pelko on Guzzilla ajaessa aika marginaalinen...
Juu, se keulii helpommin...
-
Burnoutin pelko on Guzzilla ajaessa aika marginaalinen...
Juu, se keulii helpommin...
;D ;D ;D