Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Marko - Huhtikuu 03, 2006, 04:46:35 ap
-
Pari uutta mallia tulossa tuotantoon.
Griso ja Breva 850cc.
Lisäinfoa (http://www.motoguzzi.it)Guzzin virallisilta sivuilta.
http://www.motoguzzi.it (http://www.motoguzzi.it)
-
Guzzi on panostamassa perhepyöräilyyn. :D
"Laitetaan tuosta perheen päälle 1100 Griso, Vaimolle 850 ja lapset saa reenata 750 Brevalla."
-
Jännä nähdä millä hintalapulla tuota "pikku-Grisoa" tullaan myymään. Olisko 15K€ kuinka lähellä?
Harmi että siitä on otettu se öljynjäähdytin pois koneen kupeelta. No, onhan minissä sentään NE putket.. :vau:
-
Ilmeisesti pohjautuvat isolohkon koneeseen ja alustaan. Joku 850 Breva olisi voinut olla kivakin peli jos ei olisi yhtä ruma kuin iso Breva.
On tainnut luuta lakaista myös Guzzin mallitarjonnassa, eli onkos LeMans malli hävinnyt tuotekartalta? Ja kaikki Stonet ja sen sukuiset, näyttäisi vaan pari Kalivieterimallia näkyvän.
Tuon LeMansin häviämisen kyllä jotenkin ymmärtää kun samalta konsernilta löytyy myös ihan oikeita sporttipyöriä, joku A kirjaimella alkava...
-
Stelvio ekan kerran esillä. Näyttäisi olevan samannäköiset venttiilikopat kuin 8v Grisossa:
http://www.simonellimoto.it/page.php?id=25&Submit=Invia (http://www.simonellimoto.it/page.php?id=25&Submit=Invia)
-
Terve!
Ducatin Multistrada 1000 SD on yllättävän saman kaltainen tämän Stelvion kanssa?!
Ducati ei kuitenkaan taida kuulua Piaggion leiriin kuten Aprilia ja Moto Guzzi?
No kuuluuhan ne pyörätyyppinä samaan kategoriaan...
http://www.ducatifinland.com/pyora.php?i=94 (http://www.ducatifinland.com/pyora.php?i=94)
T: Kimmo
-
MotoJari kirjoitti:
Stelvio ekan kerran esillä.
Taitaapi olla vähän pakkopullaa tuollaisen mallin pitäminen mallistossa, isovatsainen sakemanni tykkää tuollaisen ryhtipyörän omistamisesta. Tai siis tykätään sitä istua selkä suorana myös oulussa, ainakin sen perusteella miten italialaiset ryhtipyörät ovat meilläpäin siinneet sen jälkeen kun joku pään auki sai.
Pekka
ps. tuo stelvio sitten myöhästyi vuodella, no tulipa minusta sitten urheilijA.
-
Ihan mukavan näköinen peli, vaikka paino ja korkeus kyllä kuvia katsoessa hirvittää. Taitaisi olla tällaiselle keskenkasvuiselle melkoinen pideltävä, jos tuolla minkäänlaiselle soralle eksyisi.
Pyörätyyppi osuu kyllä Guzzin nykymallistoon hyvin.
-
Ei kait soratiepyörässä tarvii olla 100hv tehoja? Mieluummin olisin nähnyt uuden pikkulohkoon perustuvan jokapaikan pyörän tyyliin NTX 750. Sellaisessa olisi muutamakymmentä kiloa vähemmän painoa ja samalla aika paljon enemmän enskauskottavuutta.
-
MotoJari kirjoitti:
Ei kait soratiepyörässä tarvii olla 100hv tehoja? Mieluummin olisin nähnyt uuden pikkulohkoon perustuvan jokapaikan pyörän tyyliin NTX 750.
Niitten oikeitten soratiepyörien markkinat taitaa olla niin ammattimaisissa käsissä että ei kannata ruveta tuotekehittelyä tekemään guzzin myyntimäärillä. Sellainencitymaasturienska on sitten jo paljon helpompi toteuttaa, valtaosa osista löytyy jo tuotannosta (kait?). Eikä siinä todellakaan sitä tehoa tarvi olla sitä sataa hv, paitsi myyntitilanteessa.
Pekka