Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
		Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: themetus - Joulukuu 02, 2010, 13:55:34 ip
		
			
			- 
				Stevio 2011.
Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=Z2JX_KTKzOY#ws)
Norge 2011.
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V 2011 ufficiale.flv (http://www.youtube.com/watch?v=qVd7KU2mESc#ws)
			 
			
			- 
				Aikas mallikkaat pätkät ja salonkikeleposta poppia taustalla. Stelvio on kyllä aikas railakkaan toimintasäde-ehostuksen tehny. Ei pitäs enää olla valittamista. Yksi välitankkaus ja ollaan Ylläksellä, ei paha!
Äkkiseltään tuntus, että enskapuolella tapahtuu siirtymää Guzzin suuntaan tulevana kesänä.
			 
			
			- 
				Stelvio ei nyt ole ihan enskapyörä vaan lähinnä allround-type. Parhaimmillaan sekalaisilla maanteillä. Uudessa Bike ( vai oliko joku muu ) on isot allround-pyörät vertailussa ja valitettavasti Stelvio ei oikein pärjännyt Bemarille ym... makuasioita tietenkin mistä ominaisuudesta pitää ja muusta käyttötarkoituksesta. Muut vertailussa olivat Yamaha Terene ja KTM 990 Adventure. Ei anneta testien masentaa vaan ajellaan Guzzeilla ja naaatitaaan.
			
 
			
			- 
				
 Uudessa Bike ( vai oliko joku muu ) on isot allround-pyörät vertailussa ja valitettavasti Stelvio ei oikein pärjännyt Bemarille ym... makuasioita tietenkin mistä ominaisuudesta pitää ja muusta käyttötarkoituksesta. Muut vertailussa olivat Yamaha Terene ja KTM 990 Adventure. Ei anneta testien masentaa vaan ajellaan Guzzeilla ja naaatitaaan.
Mihinkäs väliin tuo Stelvio sijoittui, ei kait vaan hännän huippu ?
			 
			
			- 
				Valitettavasti kyllä.
			
 
			
			- 
				
Stelvio ei nyt ole ihan enskapyörä vaan lähinnä allround-type. Parhaimmillaan sekalaisilla maanteillä. Uudessa Bike ( vai oliko joku muu ) on isot allround-pyörät vertailussa ja valitettavasti Stelvio ei oikein pärjännyt Bemarille ym... makuasioita tietenkin mistä ominaisuudesta pitää ja muusta käyttötarkoituksesta. Muut vertailussa olivat Yamaha Terene ja KTM 990 Adventure. Ei anneta testien masentaa vaan ajellaan Guzzeilla ja naaatitaaan.
Jos pyörä ei menesty eräässä B:llä alkavassa lehdessä, ei kannata hirveästi murehtia. Se pyörä on paras, millä keulimiset ja stoppiet onnistuvat helpoiten. Jos kaverit rällää muutaman päivän pyörillä, ja saavat aikaan yhtä monta riviä kirjoitusta.. ja sitäkin enemmän keulintakuvia niin joopajoo. Jos siis lehden linja on entisellään. Varmaan oikeassakaan vertailutestissä Guzzi ei ykköseksi nousisi. 
			 
			
			- 
				
Eikös sitä olla koko porukka muutenkin oppositiossa, ja "valtapuolueet" jyrää.." jopa mediassakin.. Mutta "reissun päällä" aika monta Stelvio-kuskia jututtaneena, minulle on kyllä jäänyt päällimmäinen tunne mallin suhteen, että "muuten hyvä pyörä, mutta liian pieni tankki". Jos tuo 32 litran tankki todella toteutuu ensi vuonna, niin kyllä se on aikamoinen "uusi juttu" matkaenduropuolella, luulisin. Ja näyttäisihän tuossa olevan jotain muutakin uutta ja kiinnostavaa...
Mutta kyllä se California kuitenkin...
Jouko 
			 
			
			- 
				Stelvio paranee vanhetessaan. Ja kuola valuu entisestäänkin...
Suurin osa motoristeista, jotka välttelee ja vähättelee Guzzia, eivät koskaan ole edes tyyppejä niillä vetäneet. Se on sitä "Hayabusa-porukkaa", joiden mielestä "fiilis" on sitä, että mahallaan kuttaperkan takana pää edellä mennään kahtasataa. 
Ja onhan niinkin, että niitä plastiikkakuorrutettuja Kiinansirkkeleitä saa lähes puoleen hintaan vs. teräksestä valmistettu Moto Guzzi. 
Ja lopuksi asiasta kukkaruukkuun: 
Onkos gruppolaisille tulossa maanantaina kaulusrautaa tai rintarahoja? 
Itse kun sotilasuran huipulla yli 30v olleena...
			 
			
			- 
				
. . . on kyllä jäänyt päällimmäinen tunne mallin suhteen, että "muuten hyvä pyörä, mutta liian pieni tankki".   . . .
Jouko 
Hyvää on se, että tuotetta kehitetään käyttäjiltä saadun palauteen perusteella.
Sen sijaan, että sitä tehtäisiin massoille suunnattujen "markkina analyysien" pohjalta.