Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: MarkkuEVP - Heinäkuu 26, 2010, 20:53:37 ip
-
HEI
Nyt pitäisi saada Guzzijokuselle apua. Erosimme Arabbassa ja hän ja Maikki lähti ajamalla Suomeen päin.
Ajoi G.klocknerin yli pätkivällä koneella. Tyhjäkäynti on mutta siitä kolmeen tonniin hirveää nykimistä ... korkeilla kierroksilla jotenkin saa vielä liikkumaan. Tulpat täysin mustat ja käynyt ainakin neljällä korjaamolla. Kuluttaa 10 l / 100 km
Omko kellään tietoa KUNNOLLISESTA GUZZIhuollosta Itavallan ja Saksan rajamailla ( paikka joku Kufstein )
Nettinörtit etsimään huollot ja yhteyksiä Sepolle+358503441658
Hirvittää kun uhkaa jo merkkiä vaihtaa...ja kun ostin 86:n Moto-Guzzi paidan hänelle
Niin ja pitäsi kuulemma ehtiä Guzziralliin
Markku Von Morterone
-
Lisää.... Kufstein on Itävällan-/ Saksan rajalla... Innsbruck / Müncheniinkään ole pitkä matka
-
HMB-Guzzi Nürnbergistä n. 40 km Augsburgiin päin on aina auttanut hätätilassa (lue: joka kesä). Löytyy myös Gruppon linkeistä. Pisimpään jouduin seisomaan siellä päivän, nopein korjaus vei vartin.
-
Saksan Guzzi sivuilta:
Moto-Guzzi huoltotuki Saksassa 24 h:
Ulkomailta: +49 89 55 987 652
Saksassa: 0800 559 87 33
Saksa lienee oikea suunta, jos matka on Itävallan Kufsteinista pohjoiseen, samalla tullaan koko ajan pois vuoristosta:
Matkalla Müncheniin:
Thomas Stacheter
Reisachöd 1
83620 Gronhohenrain
Tel. +49 8063-7880
Kufsteinista Itävallasta 53,5 km, noin 42 min
Münchenissä:
I.M.T. GmbH (25 v. Guzzidealerina)
Raintaler Straße 43
81539 München
Tel. +49 89-69372905
Kufsteinista Itävallasta (motaria) 89 km, n. 55 min
Laitoin nämä tiedot tekstarina menemään.
-
ISO KIITOS
Toivottavasti saa käyntiin ... varmaan tunnistin tai sytkäriongelma ??
MR
-
Jess !!!!
Apu löytyi osoitteesta :
I.M.T. GmbH (25 v. Guzzidealerina)
Raintaler Straße 43
81539 München
Kun rähjäinen,sateesta lähes homeinen Guzzimies savuavalla härpäkkeellä ajoi pihaan ei ihmetyksellä ollut rajoja.
Palvelu oli ollut todella hyvää..... JA KONE PELAA JÄLLEEN
MR
-
Apu löytyi osoitteesta :
...
Palvelu oli ollut todella hyvää..... JA KONE PELAA JÄLLEEN
..
No se on hyvä se, mutta mikä siinä oli vikana?
-
noh....
Puhui jostain Drosselkl. potista....( jos muistan oikein ) ja anturi sijaitsee kait vasemman kaasarin alla kiinni parillla ruuvilla .
Mikä sen oikea nimi ja tarkoitus sitten onkaan ??
Oli ajaminen aika työlästä... ja "vähällä menee" ei kuulemma Guzziin tähän sopinut ( toistakymmentä litraa sadalla !!!)
Markku
-
No sehän on sitten tuo TPS. Mitä velotti teutooni anturista?
-
Köh..köh
Epäilen vahvasti että ei ihan oluella kuittaantunut.... puhui jostain 300 eurosta töineen. Töihin kyllä kuului alakerran aarteisiin tutustuminen. Oli kuulemma sellainen paja johon saa tuoda hieman vanhemmankin vehkeen. Seppo ( sademagneetti ) varmaan Guzzirallissa kertoilee lähemmin.
-
Onnellisesti Suomessa !!
Suurkiitokset Camnille,hänen apunsa avulla menin Muncheniin ja sain loistavan palvelun.
Paikka oli kunnollinen vanhanajan paja missä kunnostettiin Guzzeja.Pyöriä oli myös myytävänä.
Osa maksoi Saksassa 140 Ekua ja koko huolto 340. Mekaanikko huolsi muutenkin pyörääni ja kävi jopa 2x koeajelulla.Lopuksi vielä varasi meille majoituksen ja ajoi edellä Fiiatin kusiaisella näyttäen oikean suunnan.
Vai "homeinen guzzimies ".Takapenkkiläinen taas katsottuaan kulahtanutta olemustani sanoi minun olevani hänen "kirpparilöytönsä.Ja minä kun olen luullut herättäväni ympäristössä pelkoa ja kunnioitusta!!
Homeinen kirpparilöytö.