Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: themetus - Heinäkuu 16, 2010, 20:50:07 ip
-
Prima Gara Griso Cup (http://www.youtube.com/watch?v=j8Gy4flw9EM#ws)
-
Ja toiseksi tuli Cesare Cecco Micheli
pyörällä: BB1, kilpailunumerolla 59
Huhujen mukaan maailmalla on katukäyttöön kuristettu BB1, jolla on tänään ajettu 8.000 km..
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Onko Griso oikeasti noin etupainoinen pyörä? Heput ajavat liki selkä suorana ulostulossa! Oma Pikku-Pläski viime viikon tiistaina, yritti rankaista takapainoisesta ajoasennosta, puistamalla etupyörän pidon irti. Siirtämällä painoa eteen ja alas, etunen rauhoittui täysin. On kukku puhetta, että 16 tuuman etunen olisi hallitsematon paikka kovassa rataryskeessä. Otin jopa ohjausiskarin talvella pois käytöstä ja en nähnyt sillekään tarvetta. Etupyörä on vieläpä matalampi profiilinen, kuin tehtaan suositus ja etuputkia on pudotettu 15 milliä. Keulaan sattui vahingossa täydelliset paineet.
(http://i53.photobucket.com/albums/g53/TunturiTT/Rupulikumi.jpg)
;)
-
Griso Cuppiin oli rakennettu Grisokalustoa melko vähillä ja edullisilla palikoilla - ja arvaas kenen toimesta?
http://www.motoguzziworldclub.it/index.php?option=com_content&view=article&id=137:trofeo-moto-guzzi-kit-griso-cup&catid=20:rotator (http://www.motoguzziworldclub.it/index.php?option=com_content&view=article&id=137:trofeo-moto-guzzi-kit-griso-cup&catid=20:rotator)