Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: gotler - Maaliskuu 15, 2010, 20:32:27 ip
-
Ostin taannoin Mp-Sport lehden 5/1971 rompepäiviltä koska siinä oli juttu ensimmäisestä pyörästäni, Honda CB 500:sta. Tosi motoristit on lehteä tehneet, Hondaa oli koeajettu 8 asteen pakkasessakin. Mutta löytyihän siitä muutakin mielenkiintoista, kaihomielinen haaveilu Guzzien maahantuonnista Suomeen. Sittemminhän tuo asia on toteutunut.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Näinkös ne vuodet menee...? Muistan hyvin tuon lehden. Mullekin se tuli niin kauan kun jaksoi ilmestyä. Ja Hondalla silloin ajeltiin. Tosin oli CB450, siihen aikaan ISO pyörä. Ja Guzzista haaveiltiin. Vasta vuonna -80 sellainen tuli talliin. No, sitä pyörää ei enää mulla ole, mutta toi mainoksessa oleva Stormin luettelo löytyy vieläkin hyllystä. Hinnat ei vaan enää ole samat... jos ei tavaratkaan. Voi niitä aikoja!!! Oli se hienoa! JussiJ
-
Pitipä käydä hyllystä tarkistamassa. Ko. lehden numerosta 4/1972 löytyy 850GT:n koeajo. Junanpuolikkaasta puhuvat mutta ihan positiiviseen sävyyn. Sorry, en osaa skannata sivuja tänne...
Terv. JussiJ
-
Ne on vissiin pyörät kutistunut vanhetessaan.
Aikoinaan pidin ysisatasta Kawaakin isona pyöränä, mutta nyt kun sellaisen näkee luonnossa, niin se tuntuu ihan pienoismallilta :)
-
Pyörien etuhaarukkaputket on paksuuntuneet vuosien mittaan. Ysisatasen peukalon
vahvuiset putket näyttää todella huterilta.
-
Ja nyt työ sen mulle kerrotte! Minä kun ajattelen ratalelua 30 milliselle etupäälle..
-
Ja nyt työ sen mulle kerrotte! Minä kun ajattelen ratalelua 30 milliselle etupäälle..
Ja painotavoite pyörälle ei vissiin ole mitään 230 kiloa vai?
Runkokin lienee tukevampi kuin Kawassa, kun siihen ei paljon vaadita.
-
Niinpä, jos kuskin kanssa 230, niin ollaan jo muutaman kmmentä kiloa ohi tavoitteesta ;D