Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Leo - Syyskuu 21, 2009, 20:16:23 ip
-
Tälläistä viime lauantaina.
Kiitän polvi-, kyynär-, lonkka-, selkä-, rystyssuojia sekä nahkapukua ja umpikypärää. Kävelin vahingoittumattomana pois.
Jos olisi ollut päällä farkut, avopotta, tavalliset hanskat ja perustakki, niin en kirjoittaisi tätä. Löysä coretex-takki ja housut? Hmm..... Sekin paras olla kireä suojien kohdalta.
Hirvi kaarteessa ja jarrulla (hallitulla jarrutuksella) keula lähti alta pois. Ei edes paniikkijarrutusta.
Katsotaan jatkossa mitä tuosta vielä tulee. Nouseeko fenix tuhkasta?
-
Onneksi olet kunnossa.
Sääli kaunista pyörää, mutta eikös sinulla ole vielä se vihreä V7-sport?
-
Herttinen sentäs!
Mutta henki jäi, olis tuossa pahemminki voitu käydä.
Toivottavasti S:ssä vielä tuosta nousee ja kulkee. Hienoimpia pyöriä mitä on koskaan tehty.
-
Ei helvetti sentään, hurjaa menoa!
Onneksi olet itse kunnossa!
Kimmo
-
Onneksi mies on kunnossa kirjoittamassa - hurjemmalle olis voinut käydä kurjemmin!
-Anssi
ps. Jos olette varmoja, että haluatte katsoa niin .ORG (http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=fe402ac2f6c07dfdbb2c2eae9cc74b9b;act=ST;f=56;t=108318;) on myös ruvennut spekuloimaan - omalla tyylillään.
- edit: ps -
-
HUH! Onneksi selvisit maallisilla vaurioilla. Toivottavasti S3 näkyilee viellä liikenteessä.
PS. itse laitan .ORG jutut samaan mappiin kuin suomi24.fi. Elikkä koitan välttää lukemista ihan viimeiseen asti...
-
Terve,
Oikaisin sinne jo spekuloinnit.
Voitte lukea sen jos haluatte. ;)
-
Onneksi olet kunnossa.
Sääli kaunista pyörää, mutta eikös sinulla ole vielä se vihreä V7-sport?
Terve,
Ei. Valitettavasti minulla ei ole vihreää V7 Sporttia. Olihan tuo samaa sarjaa; (V7) 750 Sport S3. Tuo oli 750 V7 Sportista ja 750 Sport S-mallista kehittyneempi versio kolmella levyjarrulla. Pyörää tehtiin muistaakseni n. yksi vuosi ja pieni sarja.
Eli kaikki nuo kolme mallia olivat 750 kuutioisia V7, S ja S3. Mallit valmistettiin perävuosina ja olivat 850 Le Mans-mallin edeltäjiä.
Raato on edelleen entisöitävissä. Tosin isolla työllä.
Otin kuvan pois, niin ei vilise joka paikassa. Vaikka se tuolla maailmalla näyttää jo olevan.
-
"Raato on edelleen entisöitävissä. Tosin isolla työllä."
Tuota.... miltä tuntuu, vieläkö entisöit?
-
Tsemppiä toipumiseen. Onneksi menetykset oli vain aineellisia. Säälittää kuitenki tuon veteraanin kohtalo. Toivottavasti rautaratsusta on vielä entisöintiin.
-
Onneksi mies on kunnossa kirjoittamassa - hurjemmalle olis voinut käydä kurjemmin!
-Anssi
ps. Jos olette varmoja, että haluatte katsoa niin .ORG (http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=fe402ac2f6c07dfdbb2c2eae9cc74b9b;act=ST;f=56;t=108318;) on myös ruvennut spekuloimaan - omalla tyylillään.
- edit: ps -
Öö..mikä tuossa nyt oli niin erikoista? En ole seurannut örgin juttuja saati osallistunut niihin enää vuosiin, mutta pikaisen selauksen perusteella ainakin tuo ketju vaikutti melkeinpä epäorgistiselta. Esim. tuo nimimerkki Kuulapään kommentti palo-, varkaus- ja hirvivakuutuksesta ja sen kattavuudesta oli ihan hyvä läppä. Samoten nuo höpinät hirven mahan alta puikkaamisesta ja pallikarvojen keräilystä tuskin ketään närkästyttävät, jos nyt ei ole aivan tökstöks-tosikko. Ainoastaan yksi kommentti tuossa lopussa tuntui 'tietävän' asiat paremmin kuin tarinan kuski itse jopa faktojen esittämisen jälkeen, mutta se tyypillinen 2-29 sivun jeesustelu, räksytys ja trollailu lähestulkoon loisti poissaolollaan. Perushymistely ja yltiöorgistinen spekulointikin pysynyt ainakin tähän hetkeen asti suht siedettävänä.
Enivei, auts, harmi hianoa mopoa, kun kerran kuskille ei käynyt kuinkaan. Joskushan ne vanhatkin mopot loppuu, mutta tommoisten soisi päätyvän ennemmin vaikka museoon koristeeksi kuin syyskokoksi pusikon reunaan.
-
No tervetuloa crash and burn -kerhoon! Onnistuin itsekin tuossa takavuosina käräyttämään Guzzini kaatumisen yhteydessä. Ei tosin ollut hirvi vastassa, vaan ihan omaa tumpelointiani kaadoin V7:n soratiellä jostain kuudestakympistä. Oikean puolen bensaletku irtosi rytäkässä ja bensa löysi ilmeisesti virranjakajasta kipinän kaveriksi. Pitäkää ne kaatumaraudat vaan paikallaan, lapset...
Mutta onneksi olet itse ehjä, raudanhan saa aina takaisin nippuun. Siis jos jaksaa/viitsii, minen viittiny.
-
Kiitos osanotostanne :D
Katsotaan pyörä, kun saan asiat sovittua vakuutusyhtiön kanssa.
Fenix-kotka nousee tuhkasta, jos ei minun, niin jonkun toisen toimesta, näin toivoisin.
Tämän jälkeen käytän jatkossa maantielläkin nahkapukua, jossa suojukset sekä umpikypärää. (sekä lukollista korkkia).
Leo B