Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: jskanerva - Syyskuu 16, 2009, 22:04:05 ip
-
Kiinnostaisi hankkia tuommonen Strada 750, onko
kenelläkään kokemuksia, onko
esim moottori sama kuin Nevadassa?
Vastaanpa itse, 8)moottorissa on ainakin poraus ja
iskunpituus samat( 80x74) Nevadassa ja Targassa,
onko noista kokemuksia?
-
Taitaapi olla monelle tuntematon tuo Strada 750.
Ainakin minulle oli. Näppärän näköinen pikkulohko!
Ei ole tullut vielä vastaan!
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Kommee peli. On ihan miun näkönen pyörä.
Näyttäs olevan 80-90 taitteesta.
-
Ilmeisesti aika lähellä V75:sta, mutta kaksiventtiilikoneella ja 18" etupyörällä.
Eli suunnilleen sama kuin kaikki muutkin pikkulohkot, eri kuorilla ja pyörillä. Ei voi mennä vikaan tuommoisen kanssa, hyvä peli. Itselle tekisi mieli kokeilla 18" etupyörää, olisko jollain ylimääräistä vannetta? Siis pikkulohkoon..
-
Tuolla se olisi, kotimatkan varrella.
n 43 000 km ajettu
Soitin ja myyjä kertoi toisen kaasuttimen
olevan vialla, koho ilmeisesti. osa(t) jo tilattu, vaan kuulemma
on MG fabriikki ollut loma-tauolla elokuun niin ei ollut vielä saanut.
Ja pitäähän se koeajaa, saa nähdä viekö joku toinen..http://www.blocket.se/vastmanland/Moto_Guzzi_Strada_750_22716844.htm?ca=9&w=1&last=1 (http://www.blocket.se/vastmanland/Moto_Guzzi_Strada_750_22716844.htm?ca=9&w=1&last=1)
-
Kurkista tuonne Täbyn suuntaan, sitä T5:sta meinaan. Ei oo hinnalla pilattu. 18 000kr.
Ja nämä isolohkothan ovat ikiliikkujan maineessa. Osia löytyy Biscayasta, kun vaan jaksaa numeron näpytellä. Lelut kotona seuraavana päivänä. :)
Terv. Nim. Moto Guzzi, tuolt org.in puolelta.
http://www.blocket.se/stockholm/Moto_Guzzi_850_T5_23633540.htm?ca=11&w=3
-
Tuo Strada taitaa olla alun perin Britannian markkinoille tehty malli, Strada-nimellä myytiin siellä myös isolohkoa. Se oli vissiin tarkoitettu Mille GT:n seuraajaksi, ulkonäöltään lähinnä SPIII ilman katteita. Joten olisiko tämä seiskapätkä sitten tehty 750 SP:stä (tai jostain poliisimallista) vastaavalla tavalla.
Sama tekniikkahan tuossa varmaan on kuin Nevadassa (ja Targassa), että sen puolesta lienee tosiaan melko turvallinen ostos.
-
Mick Walkerin mukaan tuli Britannian markkinoille 1994 korvaamaan 650 kuutioista Sessantacinque GT:tä, mutta oli tullut myyntiin Italiassa pari vuotta aikaisemmin kuten isoveljensä Strada 1000. Walker antaa 2/5 tähteä. Teknisesti ongelmaton, jos venttiilit säädetään silloin tällöin, muuten voi tulla palaneita venttiileitä.
Oma kokemukseni tuon ikäisistä (Florida, Cali III) on, että myös sähköistä voi tulla ongelmaa. Ja hapertuvista letkuista.