Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Kesäkuu 12, 2009, 11:15:44 ap
-
Niissä Guzzi- malleissa joissa ei ole patruunatyyppistä suodatinta, eli -60-luvun lopun ja -70-luvun alun Eldorado, California, GT, ym., on öljyn keskipakosuodatin kampiakselin sisällä. SEN VOI TYHJENTÄÄ IRROITTAMALLA KAMPIAKSELIN JA AVAAMALLA SEN PÄÄSTÄ PROPUN. Isohko homma mutta kannattaa tehdä.
mm
-
Öljynsuodatin kampiakselin sisällä?!?!?!?!?! :o :o
Irroita kampiakseli...?!?!?!?! :o :o
Ja minä kun luulin Nevadan ilmafiltterin olevan ihan älyttömässä paikassa... :P :o ???
-
Kyllä sitä näååärä kaveri varmaan kaivaa sen kampiakselin esille smassa ajassa kun vaihtaa sen Nevadan ilmanputsarinkin... :)
Se kampuran sisus kannattaa putkata myös näistä uudemmista isolohkoista silloin jos kone on jostain syystä auki. Yllättävän paljon sinne sisälle vaan paskaa kertyy ja sitä saa liotella enen kuin se sieltä irtoaa.