Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Tapsa K. - Toukokuu 11, 2009, 18:25:34 ip

Otsikko: Sport 1100 välityksiä
Kirjoitti: Tapsa K. - Toukokuu 11, 2009, 18:25:34 ip
Vanha suola alkoi taas janotta ja tallissa on Mg 1100 Sport -95 projekti. Laitteella ajeltu n. 70tkm ja tyypilliseen tapaan vitonen pitää hirveätä ulinaa. Kun tuon laatikon jokatapauksessa avaan. Onko kellään tietoa saako näihin mistään tihempää perää tai vaihdelaatikkoon tiheämpiä välityksiä. On meinaan ykkönen sellainen aavikkovälitys että kaupunkgissa menee hermot.  Sopiiko tuohon V11 loota heittämällä?? Pyörään tullaan tekemään aika radikaaleja muutoksia ja "harhaoppisiakin" joittenkin mielestä   ;) ;D ;) ;D ;)
Otsikko: Vs: Sport 1100 välityksiä
Kirjoitti: Janne K - Toukokuu 11, 2009, 20:06:05 ip
 ;DVie harhaoppisuutesi uudelle asteelle ja laita pyörään ketjut! Rupeaa välityksiä löytymään....  ;D

Ei vaan en kyllä tiedä mitään tästä... Muistelen kuitenkin jostain lukeneeni jonkun sovittaneen V11:n 6-vaihteisen looran jopa 80-luvun lemmariin.
Otsikko: Vs: Sport 1100 välityksiä
Kirjoitti: Ekku - Toukokuu 12, 2009, 12:41:58 ip
Jos sitten päädyt vaihtamaan siihen jonkin muun askin, niin myy minulle se korjauskelpoinen ja suorahampaisilla rattailla oleva sportin aski.

Ratakäyttöön kun se sopisi vallan mainiosti.

Ainakin Daytonoihin ja Centauroihin ovat maailmalla laittaneet V11-lootia.

Tarvitsisi vaan samalla hankkia takahaarukka ko. laitteesta.

Katsoppas ;

http://www.centauro-owners.com/

Siellä on ainakin sellainen käyttäjä kuin "Zebulon", jolla on pari aika pitkälle rakennettua Guzzia ja haullakin muistaakseni löytyy tietoa tuosta konversiosta.