Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Bhill - Huhtikuu 09, 2009, 08:25:05 ap
-
Jos porukassa on rahamiehiä, olis Moto-Guzzi Bäckerillä Street Legal MGS-1 myynnissä! Hinnan Bäcker kertoo kysyessä.
http://www.motoguzzi-baecker.de/
-
Eikös sillä ollut hintana 31500,00 €
Aikas riittävästi, sano :o
Joku vois sanoa: "niinhän se köyhästä voi tuntua" :D
Kimmo
-
Vaan eihän se ole kallis kuin köyhille ja rahattomille. :P
-
Kyllä minä sen Msg:n vielä hankin, mutta ei sen kilvissä tartte olla.
Aikataulua en ole vielä suunnitellut, mutta eiköhän nuo ala muutaman vuoden päästä kallistumaan?
Jos sattuu vielä menemään koko Mandellon lafka nurin, niin sitten hinnat kyllä hyppää...
-
Onkos toi nyt edes paha hinta verrattuna eräisiin wannabe-rataducateihin, joita sentään tehdään enemmän kuin tusinoittain.. Ostakkee, kellä rahhoo on kuleksimassa. Kyl myö tullaan sit kuolaamaan! ;)
-
Nyt siellä olis myös rata-MGS-1 myynnissä. Hintaan 26000€. Näkyy se street legalkin olevan siellä vielä, joten Ekku laita aikataulu nyt siihen malliin, että haet pelin pois sieltä. Päästäis me köyhät sitten kuolaamaan sen ympärille.
-
Nyt siellä olis myös rata-MGS-1 myynnissä. Hintaan 26000€. Näkyy se street legalkin olevan siellä vielä, joten Ekku laita aikataulu nyt siihen malliin, että haet pelin pois sieltä. Päästäis me köyhät sitten kuolaamaan sen ympärille.
Se oli kyllä pitkän tähtäimen suunnitelma...
Toki jos tuon Bemarin, Bimotan ja jonkin Guzzin myisi pois, niin eiköhän sitten. Ei enää puutu kun ne pyörän ostajat...
-
Pikkuinen varoituksen sana, jos joku on edes puolivakavissaan tuollaista kilvellistä värkkiä Suomeen tuomassa. Että kannattaa varmistaa, minkä tyyppinen tuo Strassenzulassung oikein on. Suomen viranomaiset kun eivät välttämättä hyväksy mitään muiden maiden poikkeuslupia. Eli jos EY-tyyppihyväksyntää ei ole, voipi olla edessä perinteinen "ei auttanu selitykset" -tilanne. Suomen kilvet voivat sen jälkeen olla aikamoisen väännön takana.
-
Nyt siellä olis myös rata-MGS-1 myynnissä. Hintaan 26000€. Näkyy se street legalkin olevan siellä vielä, joten Ekku laita aikataulu nyt siihen malliin, että haet pelin pois sieltä. Päästäis me köyhät sitten kuolaamaan sen ympärille.
Se oli kyllä pitkän tähtäimen suunnitelma...
Toki jos tuon Bemarin, Bimotan ja jonkin Guzzin myisi pois, niin eiköhän sitten. Ei enää puutu kun ne pyörän ostajat...
Sori Ekku; Kaivelin vanhoja ja tämä sattui silmään... nytkun bemari, bimota ja guzzi ON myyty.. nyt voit hankkia mgs:n. Vai vieläkö odotellaan hintojen nousua/laskua?
-
Kyllä minä sen Msg:n vielä hankin
Ei voi minkään, tämä on ehdottomasti "se" Guzzi. Daytona RS hyvänä kakkosena. Saksan "vihreällä sport -palstalla" on puhuttu että vanha 8V on se, jonka osien saatavuus loppuu ensimmäisenä. Tonti -runkoisiin saanee osia maailman tappiin, niin paljon niitä on maailmalla. Juuri joku kyseli nokka-akseleita, niitä ei varaosina ymmärtääkseni saa mistään?
Rekisteröidyn maahantuonnissa pitäisi varmaan myös verosta ensin varmistua. Tiedä mistä verotusarvon arpoisivat...
-
Kun nokkia on riittävän harvassa, ryhtyy jokin jenkkifirma niitä sorvaamaan umpikangesta ja hintana pidetään jotain tähtitieteellistä. Nokka-akseli on suht yksinkertainen kapistus, tuossa lähellä asuu herra, joka sorvasi omaan tuhat heppaiseen neloskoneeseensa itse nenäkepit..
-
Nyt siellä olis myös rata-MGS-1 myynnissä. Hintaan 26000€. Näkyy se street legalkin olevan siellä vielä, joten Ekku laita aikataulu nyt siihen malliin, että haet pelin pois sieltä. Päästäis me köyhät sitten kuolaamaan sen ympärille.
Se oli kyllä pitkän tähtäimen suunnitelma...
Toki jos tuon Bemarin, Bimotan ja jonkin Guzzin myisi pois, niin eiköhän sitten. Ei enää puutu kun ne pyörän ostajat...
Sori Ekku; Kaivelin vanhoja ja tämä sattui silmään... nytkun bemari, bimota ja guzzi ON myyty.. nyt voit hankkia mgs:n. Vai vieläkö odotellaan hintojen nousua/laskua?
Odotellaan henkilökohtaisen rahatilanteen paranemista...
On nimittäin tulotasokin näemmä tippunut jonkin verran 2 vuodessa, mutta kulut eivät.
-
Ekun harrastekalusto lisääntyi tänään yhdellä harvinaisuudella. Ei Mgs, mutta italialainen kuitenkin.. 8)
-
Eipä sillä muuta arvoa kuin harvinaisuusarvo taida ollakkaan... ;D
-
Niin ja se mistä puhuttiin; camp-hauskuusarvo! ;D
-
Wildguzzi -poimintaa: (hyvä isä kuitennii, mikä ihanuus - minusta tuntuu että näin tämän GMG 2011 tilaisuudessa livenä parkissa).
46 more HP from stock and 50 kilos less ! Paolo , the owner's been modifying this bike for 10 years .
136 HP on the rear wheel. 8000rpm. Weight : 226 kgs. Torque ; 13kgm at 6000 rpm.
The engine was built using few components from the MGS01 Kit , plus Cosworth cylinders and pistons
1225 cc ,stroke is 78 as stock but bore is 100 ( 90 was stock ), 36mm intake valve, 31mm exhaust valve.
Cams are made by Bruno Scola, Carillo rods , lightened flywheel , 5 speed gearbox. Frame and gas thank are the ONLY stock components left from the original 1998 Moto Guzzi daytona.
Fork rake went from 26 to 25 deg. ( Mupo fork 46mm ). Swingarm is 30 mm longer .
The article says the engine's got a very "bad" temper and the bike is straight as an arrow and it needs lotta strength to go through the curves, but is very stable.