Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
		Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: viitala - Maaliskuu 11, 2009, 13:26:21 ip
		
			
			- 
				Ostin -89 850 lempparin ja pakkohan siihen oli hetimiten piranha asentaa,jotta ei tarttis kärkien kanssa pelata. No,kulu vuosi pari,tuli pyörä sateella sellaseksi,että pudotti vasemman mukin pois kyydistä.Monta kertaa ajelin kotiin vain toisella mukilla.(Koittakaa 4 japskilla). No ,minä aikani sitä ihmeteltyä vahingossa sateella
 huomasin vasemmalle kaarrettaessa,että käy molemmilla.Arvatkaas hämmästyinkö.No minä kotiin ,tankki pois,irrotin piranhan ,joka oli muuten täynnä
 vettä.Olin tehnyt asennuksessa virheen.asensin sen se saatanan muovikuori alaspäin,joka piti vettä ihan hyvin.Joten ei muuta,kun kotelo kuori ylöspäin,tankki paikoilleen ja siihen loppu kosteusongelmat.Ajon pyörällä 135000 km ,ja voitte arvata,että mukavaa oli.
- 
				Mulla se on Sp:ssä tehnyt joskus sitä, että katkaisee sytytyksen kokonaan.
 
 Sitten kun ottaa sivukopan irti ja heilauttaa ja laittaa takaisin, niin taas pelaa. Mulla se boxi on liimattu sinne sivukopan sisäpinnalle. Pitänee avata se jossain vaiheessa ja tarkistaa tiiviys.
 
 Kokonaisuutenahan se Piranha ei mikään kovin erikoinen elektroninen sytkä ole, kun ennakon säätö säilyy edelleenkin mekaanisena ja virranjakajan joutuu jättämään paikalleen.
 
 Edullinenhan se kyllä on. Taitaa nuo varsinaiset "digitaalisytkät" kaikki makssaa yli 300 euroa.
- 
				ala vaan kittaa sitä laatikkoa,että se tuulettuu.tarkistappa maadotus poxista,siellä kulkee hituvirta ,eikä paljon vaadi,että se kenkkuilee.minusta se on hyvä että
 aikastus on mekaaninen,pysyy aikastus lineaarisena.