Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Kimmo Saarelainen - Tammikuu 25, 2006, 13:30:03 ip
-
Tere Tulemast MP-06 :prof:
Moottoripyörämessujen kynnyksellä viritellään kysymystä mielenkiintoisimmasta Guzzi mallista. Anna tulla tunteella ja valitse malli joka kiihdyttää sykkeen ja saa veret kiertämään!
Kimmo
ps. Voit tehdä valintasi vaikka messujen jälkeen, jos mallin luonnossa näkeminen ja kylmät tyypit auttavat päätöksessä. :)
-
Off the topic
Vastaan: Moto-Guzzi Daytona 1000 1992
Nuo ensimäiselle kierrokselle päässeet oli kaikki liian uusia...
-
Peijoona sentäs, kun ei voi äänestää useempaa.. Piti sitten antaa ääni tolle Guzzin naku_ultimatumille, eli Grisolle. Kaksi muutakin olisi ollut; V11- sarja ja MGS. Huoh.. Ehkä sitten kun lopetan köyhtymisen ja aloitan rikastumisen.
-
Vintage! Ehdottomasti! Jo pelkän ulkomuodonkin vuoksi!!!
-
Annetuista vaihtoehdoista se on MGS-01.
Missä vanhat Le Mansit? tai V8? Daytona?
-
No GRISO tietenkin !
I.H.
-
Terve!
Ilmoittaudun tässä uutena foorumilaisena.
Oma Guzzi tietenkin! 750 S3 vm. -75
Tervetuloa myös tutustumaan sivuillemme www.tonupbros.com (http://www.tonupbros.com)
Terveisin
-Lexa-
-
Son Moro!
Äänestyksen vaihtoehdoiksi keräsin Moto Guzzin sivuilta mallit jotka ovat tällä hetkellä myynnissä. Otetaan "museokierros" erikseen, kun äänestetään kaikkien aikojen Guzzi malli :)
"Ton Up Bros" kerho toivotetaan lämpimästi mukaan. Joukkoon tarvitaan ihmisiä, jotka ottavat pyöräilyn vakavasti. Pääseekö "Brygleemi-kehoon" mukaan? Sen käyttö jäi vähäiseksi iloisella -70 luvulla, mutta lopputulos on sama :o
Kimmo
-
Äänestin Norgea, kun se on ainut jota ei ole päässyt edes kylmätyypittämään ja kikotin näytti elävänä aika hyvältä noin hivelyetäisyydeltä. Tahtois kovasti, kun sais edes tyypittää. Pyörä selvästikin henkii asennetta "elämä edessä, tukka takana".
Grisokin jaksaa edelleen sytyttää vaikka perstuntuma paikallaan istuen kertoikin että kaikki ei ole ihan kohdallaan. Mutta tyyli kyllä puree kunhan se ei vaan ole punainen se pyörä! Tosi :cool: laite.
Foorumilaisten suosikissa, tuossa Californialaisessa, on se nakkimakkara takarenkaana ja se näyttää noinkin isossa pyörässä vähän hassulta tänäpänä, vaikka Vintage onkin kyllä kuolaamisen arvoinen!
-
Konservatiivista porukkaa, ainakin tämänhetkisen tilanteen mukaan. Niinkun minäkin.....vanhassa vara parempi. Ja pitäähän moperissa ny astinlaurat olla !!! :cool:......mitään tappeja, perskutti......
-
Niin, köyhän on tyytyminen tappeihin, pesiaalissa kun ei laitureita ole :D:D:D
-
No tietenkin V11 sportti :=)
Mutta MGS, Griso ja Vintage on hienoja kanssa.
-
:cool: No ei tarvinnu kauan miettiä mihin sen täpsän laittaisin, Vintage on tilattu ja siihen kohtaan myös täpsä laitettu.
Olen ihan noviisi Guzzi harrastajana, mutta R1100RS ja FJR 1300 kalustolla on kokemuksia melko monta kilometriä. Nyt kun on omassa mittarissa 50+ arvelin vaihtaa semmoiseen jolla voi viilistellä hitaamminkin.
-
Pyörää ei pitänyt vaihtaa vielä tänä kesänä, mutta kun Nevada meni vahingossa kaupaksi niin pitihän se uusi guzzi hankkia. Talliin tulee nyt loppujen lopuksi Breva 1100. Norgea kyllä kuolasin mutta pelko siitä, että ajokausi alkaisi vasta ehkä kesäkuussa sai kääntymään Brevan puoleen.