Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: TunturiTT - Tammikuu 08, 2009, 11:27:18 ap
-
Holaa! Tuli tuossa kaverin kanssa kärjettömästä sytystä ja ruiskuhommista puhe. Siinäpä sitten tuumailtiin, että ohjaussignaali on monissa vermeissä hoidettu puuttuvan hampaan taktiikalla. Tästäpä sitten juontuikin mileen, että niinpä se on muuten (ainakin pikkulohko) Guzzissakin. Itselläni on tuo Nevadan kone ja siinä on tällainen vauhtipyörä. Mutta olisiko jollain hajua, montako hammasta tuossa luettavalla kehällä on? Eli onko se luokkaa 20 miinus yksi tai 36 miinus yksi tms? Vai onko tuo traktori vaan katkaistava ja hampaat luettava?
-
Voin laskea illalla V75:n hampaiden määrän, jos siitä on jotain hyötyä. Eli onko kyseessä startin hammaskehä? On nimittäin vaihdeaski murusina pöydällä, ts. vauhtipyörä näkyvissä moottorin kyljessä.
Jos satun muistamaan ???
-
Nej. Kyse on starttikehän takana olevasta harvasta hammastuksesta. Sellaisia kantikkaita, leveitä hampaita.
Periaatteessa voisin laskea omastani, anturin reiästä pälyilemällä, mutta vaatiii aika tarkkaa käden ynnä silmän välistä koordinaatiota. Ja taskulamppua.
Eli kyselen siis tuollaisen -99 tai uudemman Nevadan tms. vauhtiksen syttyhammaslukua. Miinus yksi ;)
-
Okki.
Sit en voi auttaa. V75 on Motoplat-sytkällä, ei hammastusta.