Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: lemppari - Elokuu 03, 2008, 10:45:24 ap
-
....tyhjäkäynnillä, siis. Oiskos ilmaruuvi hieman suurella, eli laihahkoa, vai? Eiks noissa pienemmissäkin Lortoissa oo se seosruuvi juuri ilma- eikä siis bensan syöttöruuvi. Venttiilien välykset on juuri katsottu, samoin sytkän ajoitus.
-
Guzzin PHBH-kaasareissa seosruuvi on todella seosruuvi (eli ei ilmaruuvi), varmistuksen asiaan saa jos säätöruuvi on kaasarissa ns. moottorin puoleisessa päässä eli luistia säätävästä ruuvista imukanavaan päin.
Enempi kuulostaa tuo ryntäily ilmavuodolta imukanavassa, joko tiiviste vuotaa esim. löystyneen ruuvin takia tai kumikaulus on halki tms. Ovat vissiin aika nopiaan kuluvaa sorttia.
ykä
-
No, omassa V 11 piti juuri vaihtaa kummikurkut 24 tonnin kohdalla. Toinen oli läpihalki ja toinen ois menny just. Niitä kun ei saa kiristää liikaa??!!
-
Koetan muistaa ottaa kumikurkkuja mukaan Guzzi-ralliin. Itsekkäistä syistä ovat hieman kalliimpia kuin alkuperäiset mutta ovat parempaa materiaalia ja valmiiksi tiukkoja ettei tarvi klemmarilla kovin kiristää.
mm