Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Janne K - Joulukuu 28, 2005, 01:20:10 ap
-
Naapureiden mielenrauhan säilyttämiseksi ja itse kärkien/sytytyksen säädön vaivalta säästyäkseni ajattelin laittaa vanhaan Lemmariini tässä talvella kärjettömän sytytyksen.
Silent-Hektik oli ainakin pari vuotta sitten vielä paras ja näyttäisi tarjoavan noin 450 Eskon hintaan 'kaikki uusiksi' vaihtoehdon, jossa mukana tulee myös ruudikkaammat puolat. Perusteissaan S-H tarjoaa kai mahdollisuuden valita 16 syttykäyrästä ja roiskaiseen sytytyksen yhteydessä sylinteriin varmuuden vuoksi 3 perättäistä 40 kilovoltin kipunaa (idea saada pyörivässä liikkeessä oleva huttu syttymään useasta kohdasta).
Mitäs vaihtoehtoja olikaan tarjolla? Stein-Dinse näyttäisi myyvän noin 400 Eurolla DMC-merkkistä kittiä, joka ei ilmeisesti sisällä puolia. Oliko se niin, että DMC:hen pystyi itsekin ohjelmoimaan käyriä? Jostain muistelin niin lukeneeni.
-
Hankin loppukesästä Saksasta Caliini tuon KMS-ZDG2 electronisen sytkän, joka asennetaan laturin päähän, siinä ei kyllä ole kuin kaksi kytkimillä valittavaa käyrää. Saipahan poistaa virranjakajan koneesta, kun tulppasin vain aukon. Systeemi tuli maksamaan 324,00euroa, katso osoitteesta www.kms-motorrad.de
T: Rauno
-
Moi,
Jos tuossa SH:ssa on tuohon hintaan puolatkin niin silloin se kyllä taitaa olla paras ! Siinähän ei muuta vikaa ole kaiketi ollut kuin korkeahko hinta.
Jos konetta meinaa ilahduttaa reippaalla ajolla niin nuo puolat on ihan hyvä hankinta. Sitten vielä Iridium-tulpat koneeseen niin syttyosaston voi unohtaa seuraavaksi 50 000 km:ksi.
Terv. JuhaV
Janne K wroteSilent-Hektik oli ainakin pari vuotta sitten vielä paras ja näyttäisi tarjoavan noin 450 Eskon hintaan 'kaikki uusiksi' vaihtoehdon, jossa mukana tulee myös ruudikkaammat puolat.