Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Urpo ja Turpo - Toukokuu 28, 2008, 16:19:55 ip

Otsikko: Guzzin tuunausta
Kirjoitti: Urpo ja Turpo - Toukokuu 28, 2008, 16:19:55 ip
Mikä on, kun Teutoonille ei kelpaa Guzzi sellaisena kuin se on?
Tässä lopputulos:


Lähde on Klassik Motorrad  3/2008
Otsikko: Guzzin tuunausta
Kirjoitti: Kimmo Saarelainen - Toukokuu 29, 2008, 01:40:19 ap
Ihan heti en tunnistanut mistä rakentelija oli aloittanut  :huh:
Onneksi kuvateksti paljasti :P
Kimmo

 
Otsikko: Guzzin tuunausta
Kirjoitti: TunturiTT - Toukokuu 29, 2008, 05:21:10 ap
Miten paljon kuvassa sitten lienee tottakaan, kun kone ei ole ainakaan Kadettin moottori. Ei nimittäin ole yhdessäkään Opelin Kadett-sarjan koneissa pakolähdöt tasajaolla tai edes alaviistoon. No, poikkeuksena Gruppe A:n 400 -moottorit, joissa tasajako, mutta CIH moottori on tasan niin iso, ettei se mahdu Guzzin raameihin.. Jotenkin tuo kytkinkopan istuvuus taustaansakin on kuvamanipulaation oloinen.
Otsikko: Guzzin tuunausta
Kirjoitti: Urpo ja Turpo - Toukokuu 29, 2008, 08:09:05 ap
Rupesi jo hieman epäilyttämään, mutta on pyörästä juttua
tuollakin:

http://www.abendblatt.de/daten/2007/09/07/791094.html (http://www.abendblatt.de/daten/2007/09/07/791094.html)

Eikä ole edes aprillipäivänä julkaistu.
Otsikko: Guzzin tuunausta
Kirjoitti: Vierailija - Toukokuu 29, 2008, 10:47:57 ap
Joopa joo...
"45 PS starken Motor eines Opel Kadett" - onhan se hienoa vaihtaa noin 70-heppainen Guzzin kone 45-heppaiseen antiikkiauton koneeseen - kyllä lähtee!
Jostakin syystä ei ole tullut monelle mieleen moinen.