Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: heikkil - Tammikuu 13, 2008, 03:55:29 ap

Otsikko: Pikkulohkoon uudet kaasarit
Kirjoitti: heikkil - Tammikuu 13, 2008, 03:55:29 ap
Olin Mopo-Sportista saalistamassa '82 V50 Monzan Dell'Ortoihin uusia sisuskaluja, kun huomasin, jotta myydäänhän sitä vielä PHBH 28 BD/BS kokonaisia mehumaijojakin ja vieläpä edukkaasti (reilu satanen / kipale). Ovathan / ovatko nuo todellakin niitä samoja kaasareita, mitä neljännesvuosisata sitten on pulttailtu pikkulohkoihin Innocentin tehtailla Milanossa? Sisuksetkin näyttäisivät suutinkokoineen, neuloineen olevan jo valmiiksi "oikeat" eli todellinen bolt-on-paketti!


(http://chrome://piclens/content/launch.png)
Otsikko: Pikkulohkoon uudet kaasarit
Kirjoitti: Ekku - Tammikuu 13, 2008, 06:37:11 ap
Melko varmasti ovat ihan samanlaisia kaasareita.

Taitaa Dellortot olla halvimpia uusia kaasuttajia ja varaosatkaan eivät ole ryöstöhintaisia.

Sen takia vissiin niin moni classic-kilpurikuski niitä käyttääkin.
Otsikko: Pikkulohkoon uudet kaasarit
Kirjoitti: Vierailija - Tammikuu 13, 2008, 10:30:50 ap
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten Innocentin tehtaat Milanossa liittyvät pikkulohkoihin?
Taisi se Alejandro de Tomaso yhteen aikaan omistaa Innocentin, Benellin ja Moto Guzzin, muun muassa, mutta silti?
Otsikko: Pikkulohkoon uudet kaasarit
Kirjoitti: heikkil - Tammikuu 13, 2008, 10:39:47 ap
Vierailija kirjoitti:
Lainaus
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten Innocentin tehtaat Milanossa liittyvät pikkulohkoihin?
Taisi se Alejandro de Tomaso yhteen aikaan omistaa Innocentin, Benellin ja Moto Guzzin, muun muassa, mutta silti?
Eikös de Tomaso remontoinut Innocentin tehtaat rakentelemaan robottivoimin V35- ja V50-moottoreita? Pyörien kokoonpano toki jatkui Mandello del Lariossa, mutta Milanossa tehtiin nimenomaan pikkulohkomoottorit.
(http://chrome://piclens/content/launch.png)(http://chrome://piclens/content/launch.png)