Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: heikkil - Tammikuu 13, 2008, 03:55:29 ap
-
Olin Mopo-Sportista saalistamassa '82 V50 Monzan Dell'Ortoihin uusia sisuskaluja, kun huomasin, jotta myydäänhän sitä vielä PHBH 28 BD/BS kokonaisia mehumaijojakin ja vieläpä edukkaasti (reilu satanen / kipale). Ovathan / ovatko nuo todellakin niitä samoja kaasareita, mitä neljännesvuosisata sitten on pulttailtu pikkulohkoihin Innocentin tehtailla Milanossa? Sisuksetkin näyttäisivät suutinkokoineen, neuloineen olevan jo valmiiksi "oikeat" eli todellinen bolt-on-paketti!
(http://chrome://piclens/content/launch.png)
-
Melko varmasti ovat ihan samanlaisia kaasareita.
Taitaa Dellortot olla halvimpia uusia kaasuttajia ja varaosatkaan eivät ole ryöstöhintaisia.
Sen takia vissiin niin moni classic-kilpurikuski niitä käyttääkin.
-
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten Innocentin tehtaat Milanossa liittyvät pikkulohkoihin?
Taisi se Alejandro de Tomaso yhteen aikaan omistaa Innocentin, Benellin ja Moto Guzzin, muun muassa, mutta silti?
-
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten Innocentin tehtaat Milanossa liittyvät pikkulohkoihin?
Taisi se Alejandro de Tomaso yhteen aikaan omistaa Innocentin, Benellin ja Moto Guzzin, muun muassa, mutta silti?
Eikös de Tomaso remontoinut Innocentin tehtaat rakentelemaan robottivoimin V35- ja V50-moottoreita? Pyörien kokoonpano toki jatkui Mandello del Lariossa, mutta Milanossa tehtiin nimenomaan pikkulohkomoottorit.
(http://chrome://piclens/content/launch.png)(http://chrome://piclens/content/launch.png)