Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Rauno - Marraskuu 29, 2007, 03:33:28 ap
-
Jotkuthan ovat jälkiasentaneet kuljettajan astinlaudat Californioihin, joissa ei alkuperin niitä ole ollut? Mikähän olisi paras tapa asentaa laudat, ilman runkoon tehtäviä hitsauksia? Olisiko jollakulla ylimääräisiä lautoja, jotka raatsisi myydä?
t Rauno
-
Ainakin Wingin laudat tulee pulteilla kiinni kurkkaa jos löydät kulmilta tai kaupoista.
-
Kun nuo säästöt eivät riitä EV:hen ja pankissa töissä oleva vaimoni on varmaankin laittanut eston lisälainanotolle...:X...niin kyselisin vielä tietoo astinlautojen asennuksesta Stoneen, kun tuunaukseen on innostuttu.
Onko tarvikeosia, jotka kävisi suoraan Stoneen ilman hitsaus- yms. prokkiksia? Esim. Stormin varaosatiskillä oltiin ainakin h-moilasia, kun kyselin...:huh:
Löysin Mobile.de-palstalta oheisen kuvan Stonesta, jossa astinlaudat.
Onko vinkkejä - siis muita kuin vaihtaa pyörää... ?:D
- Reima -
-
http://harpermotoguzzi.com/accessoriesbolton.htm#Please%20Note:
tuolla on jotain
:prof:
-
Asentelin keväällä Speziaaliin astinlaudat Stein&Dinsellä myytävien kiinnitysrautojen pohjalta tehdyiillä rosterikiinnikkeillä, hitsauksia pyörään ei tarvita, mutta kylläkin jouduin hankkimaan EV.n vaihdepolkimen. S&D.n kiinnikkeet ovat mustaksi maalattua terästä ja sopivat jalkatappien kiinnityskierteille pitemmillä pulteilla.
300033230 Trittbretthalter-Satz Jackal, Stone (http://www.sd-tec.de/catalog/product_info.php/products_id/1693?osCsid=57d7fd1118aacc29a6a1986c02046a02) 134,26 €
http://www.sd-tec.de/catalog/product_info.php/products_id/1693?osCsid=57d7fd1118aacc29a6a1986c02046a02
t Rauno
ps. omasta rakentelustani voi tiedustella privaviestillä