Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: capriccioso - Marraskuu 07, 2007, 14:20:37 ip
-
Njoo, kyllähän se Griso näyttäis olevan noin ulospäin, mutta tommonen iso ruma syyläri pultattu tuohon eteen etunäkymiä rumentamaan, ja pytykin on tommosia isoja ja rumia puikulapottuja...
Jotenki tommonen wanha kunnon ilmajäähy tuntuu vaan 'oikeammalta' gutsilta, ja ainakin näyttää paremmalta.
http://www.millepercento.com/index.php?option=com_content&task=view&id=112&Itemid=23 (http://www.millepercento.com/index.php?option=com_content&task=view&id=112&Itemid=23)
(http://www.millepercento.com/images/stories/Millepercento/BB1/bb1-002.jpg)
Noh, toisaalta, onhan tuossa Big boressa 1420cc kone ja sentäs jo 140 heppaa, ja muuten ihan hiano Griso, joten kait se vielä gutsista menee....
Kait sitä sitte pitää ruveta pikkuhiljaa totuttelemaan hiukan rumempiin, syyläreillä ja rumilla puikulapytyillä varustettuihin Guzzeihin lähitulavaisuudessa. Näyttää byrokratian ja markkinoiden paine ajavan Guzzinkin 'nesteeseen.' Mutta taianpa kuitenki hommata ainaski yhden ilmajäähymopon, ennenkuin kokonaan häviävät.
Saattaa lisätä suuremmankin yleisön kiinnostusta merkkiin, kunhan saavat tommoisen Grison markkinoille, ja vielä sen MGS-tyyppisen sportinkin rinnalle.
Mutta silti, on toi nestejäähy-puikulapyttykone vaan ruma.... :|
-
uutta mallia pukkaa joka viikko no ainakin valinnanmahdollisuudet lisääntyy odotan vain v4 mallia eikä varmaan kestä enää pitkään...
-
Tuo taitaa olla ei-tehdas-malli elikkä joku firma on tuunannut tuollaisen Big Bore-muuntosarjalla.
-
Tuo taitaa olla ei-tehdas-malli elikkä joku firma on tuunannut tuollaisen Big Bore-muuntosarjalla.
Ääneni annan tälle. Eiköhän kyse ole jonkun yksityisen tai verstaan tuningista.
Sinänsä vaan hinnakas/korvaamaton paketti, kun näyttäis olevan tehty 8v Grisosta!! huom. jarrut, keula jne.. Eli olisko joku tehtaan sponssaama lafka?
-
http://www.bigbore.it (http://www.bigbore.it)
Ollut saatavilla jo ainakin kolme vuotta. Hinta vaan oli taannoin kysästessä motille sen verran kallis, että samalla hinnalla taisi saada hyväkuntoisen vastaavantehoisen käytetyn vesijäähy-twinin.
-
Se olisi tuo Bigboren kone muistaakseni maksanut muutama vuosi sitten 5000 euroa.
Ei tieliikennehyväksyntää, mutta eiköhän siitä hauskan ratalelun saisi...
Taisi muuten siinä MSG-Corsassa millä voitettiin Daytonassa olla saman valmistajan kone.
-
kirjoitti: [/b][user=217]Summu]Tuo taitaa olla ei-tehdas-malli elikkä joku firma on tuunannut tuollaisen Big Bore-muuntosarjalla.
Ääneni annan tälle. Eiköhän kyse ole jonkun yksityisen tai verstaan tuningista.
Sinänsä vaan hinnakas/korvaamaton paketti, kun näyttäis olevan tehty 8v Grisosta!! huom. jarrut, keula jne.. Eli olisko joku tehtaan sponssaama lafka?
Joo siis tuon ylläolevan linkin takaa olikin tarkoitus paljastaa totuus, eli tuo Millepercento -paja on tuon luomuksen takana, ei Guzzin tehdas. Esittelevät tuota pientä numeroitua tuotantosarjaa Milanon messuilla. Hinta ei selvinnyt tuosta jutusta.
Tuohan on vähän sama asia kuin joku Millona-Ducati jne, mutta noissa käytetyt ratkaisut saattaa jossain vaiheessa päätyä myös varsinaisen valmistajan tuotantolinjoille.
Minusta tuo oli vaan hyvä ja havainnollinen esimerkki siitä, miltä lähitulevaisuuden Guzzit voisivat näyttää, myös Mandellosta tulevat. Tuli siis mentyä jo hiukan asioiden edelle tuossa kommentoinnissa. Elikkä Guzzilla itsellään ei tiettävästi ole vielä EICMAssa valmiita nestejäähymalleja. Onneksi.... kait.
-
Perustinkin (oikeaksi osoittautuneet) huomioni pelkkään kuvaan. Tällä 56 modeemilla ei jokaiseen linkkiin viitsi tarttua :wink: