Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Toukokuu 28, 2020, 03:40:49 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: https://www.guzziclub.fi
 
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: V 85 TT  (Luettu 5171 kertaa)
Aapo

Viestejä: 559


« : Kes?kuu 27, 2019, 18:02:48 »

Uusimmassa das Motorrad-lehdessä (Saksan johtava konepyörälehti) oli testi V 85 TT:stä. Varsin mairittelevaa luettavaa, varsinkin ajettavuuden ja käsiteltävyyden osalta. Rivien välistä oli luettavissa lievää kisätehon tarvetta. Uskoivat pyörän myyvän hyvin kategoriassaan.
tallennettu
Breeze

Viestejä: 1 143



« Vastaus #1 : Kes?kuu 27, 2019, 20:27:34 »

Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum > Yleinen keskustelu > Asiaa ja asian vierestä > V85
http://foorumi.guzziclub.fi/index.php?topic=6970.0
tallennettu

Tämäkin vielä! ! !
Junkers

Viestejä: 321


« Vastaus #2 : Marraskuu 10, 2019, 00:22:53 »

Poikkesin tänään Turun Bike Worldissa. Yksi tuollainen V 85 TT oli myynnissä. Kertoivat kaupan käyneen tämän mallin osalta hyvin. Aika passelilta tuntui tällaiselle 175 senttiselle. Ei liian korkea eikä mitenkään "möhkälemäinen". Lottovoiton osuessa kohdalle voisi tuollaisen hankkia. Näillä nykyisillä ajoilla oma 1100 Breva riittää kyllä vielä pitkään. 
tallennettu
Henko

Viestejä: 224


« Vastaus #3 : Marraskuu 10, 2019, 11:51:14 »

Istahdin messuilla tuollaisen päälle ja tuntui se aika sopivalta 185 pitkällekin.
tallennettu
Kimmo Saarelainen
Administrator
***
Viestejä: 1 439



« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2020, 16:49:51 »

Moi!
Tänään tipahti postilaatikkoon uunituore MOTO1.
Siinä oli kattava testiraportti V85TT pyörästä.
En ehtinyt aamulla kokonaan lukemaan, mutta alustavasti arvioituna kirjoittaja Veijo Saano oli tyytyväinen pyörään ja sen ominaisuuksiin.
t. Kimmo
tallennettu

Rider for California Touring 1400
Ripa

Viestejä: 55


« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2020, 21:34:06 »

Ei tämä V85 TT erityisen ahtaalta vaikuttanut 196 cm pitkällekään ainakaan kylmien tyyppien perusteella. Kun kevät etenee, täytynee käydä kokeilemassa.
tallennettu
motomatti

Viestejä: 11 084


« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2020, 00:49:40 »

Näin semi-vanha ukkeli ei edes halunnut MP-näyttelyssäkään ottaa kylmiä tyyppejä kyseisestä pyörästä sillä mahdollisuus sen hankkimiseen olisi liian hilkulla. Parempi kun pysyn vanhoissa raameissa. Rouva oli samaa mieltä. Californialla jatketaan hamaan loppuun asti. (Onneksi on se ahdettu Centauro jos rupee porettamaan,)
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 10 848



« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2020, 03:04:54 »

Aika pieni on rungoltaan. Itse vain 188cm ja isk pieneltä tuntuu vyötärö. Tänä tosin tuntuu olevan standardi nykymopoissa. Tehty keskikokoisille.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Rautsi63

Viestejä: 42


« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2020, 14:33:26 »

MP-messuilla kaverini n.190cm totesi istuma-asennon olevan suunnilleen vastaava kuin hänen uudehkossa GS:ssä. Minä en kokeillut kun pyörätyyppi ei kuulu kiinnostukseni piiriin.
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 10 848



« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2020, 19:30:15 »

Iso Gessu ei kuskin paikalta ole mikään iso konttori. Eräällä 150 senttisellä kaverilla on sellainen pääasiallisena ajopyöränä.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
JBJ

Viestejä: 13


« Vastaus #10 : Helmikuu 02, 2020, 20:09:38 »

Asiaa kirjoittaa veli Saano kokemuksistaan. Vajaa 10tkm viime kesänä TT:llä voin allekirjoittaa oikeastaan kaiken. Ehkä vilkku- ym kytkinten velttoutta voisi vielä korostaa.
Ovat lerppuja ja tunnottomia kuin meikäläisen 64v vanha mulkku! Tälle Guzzin pitäisi oikeasti tehdä jotain! (siis kytkimille, mun m..ku on mennyttä. Kai.) Ajoin viime kesänä TT:llä jopa enemmän kuin Indianilla ja se on jotain se!
tallennettu
@

Viestejä: 200


« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2020, 10:06:17 »

Yleinen trendi näyttäisi olevan, että adventurepyörien markkinat on kasvussa. MP-messujen perusteella lähes jokaisella valmistajalla (po. HD, Indian) alkaa olla varteenotettava vaihtoehto tuohon genreen. Puhun nyt vähintään 1000 kuutioisista, riittävän tehokkaista ja isorunkoisista pyöristä, joissa on myös riittävästi voimaa ja kuljetuskapasiteettia. Vähän pikkuiselta Guzzi tuntuu ja tehoiltaan vaatimattomalta kilpailijoihinsa verrattuna mutta oma viehätyksensä siinä kieltämättä on. Hintakin on kohdallaan. Käytettyjen markkinoilla pyörää ei ole vielä näkynyt, joten ilmeisen tyytyväisiä omistajat ovat hankintaansa. Viime syksynä oli tarkoitus koeajaa TT Bike Wordissä, mutta kokemukseni mukaan Kehä III:n lähiympäristössä pyörää ei pääse kunnolla testaamaan. Tuo pitäisi testata soralla, jotta näkisi mihin pyörästä on.
tallennettu
Vierailija

Viestejä: 1 668



« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2020, 12:20:50 »

Yleinen trendi näyttäisi olevan, että adventurepyörien markkinat on kasvussa.
<snip>

Joo, kuten automaailmassakin, city-maasturit ovat muodissa.  Virnist&#228;&#228;
tallennettu

Emeritus-guzzisti
motomatti

Viestejä: 11 084


« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2020, 13:56:04 »

Matka-enduroiksi minä niitä nimitän.
H-D on myös asialla ja tehnyt rupulikumikulkimen Pan America-nimellä. Ainakaan toistaiseksi sen esittely ei ole purrut kerhomme amerikanpyöräharrastajiin. Tiedä sitten ajan kanssa.
https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/9070/Harley-Davidsonin-uusi-seikkailupy%C3%B6r%C3%A4-Pan-America-1250-Kaksipy%C3%B6r%C3%A4inen-Jeeppi-Harley-Davidson-BMW-KTM.htm

Toisaalta toisella, edellistä liki olevalla puhtaasti amerikanpyöräkerholla, on itse valmistamiaan seikkailupyöriä. Joko Buellin runkoon tehtynä tai sitten hieman raskaammin muokattuun Sportsterin runkoon sovitettuina. Pitkät joustomatkat, kaikki turja pois, jne.

Jotkin H-D-harrastajat ilmeisesti haluavat sillä tekniikalla olevia seikkailupyöriäkin. Suurin osa maamme tiestöstä on sorateitä joten asialla on mahdollisuutensa.
tallennettu
jjp

Viestejä: 162


« Vastaus #14 : Helmikuu 03, 2020, 23:04:23 »

Viime syksynä oli tarkoitus koeajaa TT Bike Wordissä, mutta kokemukseni mukaan Kehä III:n lähiympäristössä pyörää ei pääse kunnolla testaamaan. Tuo pitäisi testata soralla, jotta näkisi mihin pyörästä on.

Käsittääkseni siinä lentokentän läheisyydessä olisi otollista soramaata. En tosin ole vuosiin siellä suunnalla vaikuttanut. On se voinut muuttuakin.
tallennettu

Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
A. H. Weiler
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!