Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Joulukuu 09, 2019, 01:04:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: http://www.guzziclub.fi

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Renkaat Stoneen  (Luettu 269 kertaa)
desmo

« : Kes?kuu 10, 2019, 12:18:44 »

Nyt näyttää olevan alla Bridgestonen kumit, joissa on vielä kulutuspintaa. Tuntuvat kuitenkin ajossa asvaltilla hieman liukkailta ja hiekalla etukumi puskee ikävästi. Onko vaihtoehtoista hyvää settiä tarjolla, joka ei aristele hiekkatiellä poikkeamista ja asvaltilla olisi vakaa tai edes siedettävä? Lähinnä ajattelin jtk isoon matkaenskaan viittaavaa rengassettiä?
tallennettu

Asiathan eivät ole koskaan niin huonosti etteikö niitä voisi Moto Guzzi-kaupoilla pahentaa...
TunturiTT

« Vastaus #1 : Kes?kuu 10, 2019, 17:24:37 »

Continentalin Trail Attack 2:t olen asentanut katupyörään. Ei tosin ollut oma, niin en osaa sanoa, miten hyvät ovat. Ainakin olivat sekatien renkaiksi suht hiljaiset. Ja kokoja kyllä löytyy Stoneenkin.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
desmo

« Vastaus #2 : Kes?kuu 10, 2019, 21:29:47 »

Kiitos vinkistä. Valikoima paranisi etupäässä jos vaihtaisi koon 110/80 - 18. Tuleeko vastaan mitään ongelmia?
tallennettu

Asiathan eivät ole koskaan niin huonosti etteikö niitä voisi Moto Guzzi-kaupoilla pahentaa...
TunturiTT

« Vastaus #3 : Kes?kuu 10, 2019, 22:04:36 »

Mulla taitaa olla 80 omassa edessä. Ei ongelmia, päinvastoin; parempi rengasvalikoima tosiaan.  Hymyilee leveästi Alkuperäinen koko on liian pullero minun makuun.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!