Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Hein?kuu 20, 2019, 19:38:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: http://www.guzziclub.fi

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Guzzien huolto Tampereen seudulla  (Luettu 1215 kertaa)
ILLI

« : Elokuu 08, 2018, 23:24:26 »

Tiedustelisin Guzzien huoltotilanteesta Tampereella. Kun R.M Heino on lopettanut huoltotoiminnan Guzzien osalta Tampereella on Bike and Boat World nyt "virallinen" maahantuojan huoltoa edustava liike ymmärrykseni mukaisesti Tampereella. Onko Tampereella tai lähiseudulla tiedossanne hyvää huolto-ja varaosa/tarvikeliikettä joko aivan uusille tai hieman vanhemmille Guzzeille? Henkilökohtaisesti asiani koskee erityisesti vuoden 2016 V9 Roameria ja 1400 Californiaa.
tallennettu
Paakanan paimenpoika

« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2018, 07:17:29 »

Käytin Tampereen Bike and Boatissa omaa Cali 1400 Touring SE:tä 30 000 km huollossa toukokuussa 2018. Kaikki pelasi hyvin. Näiden uudempien Guzzien osalta maahantuojalla on tehtaan valtuutukset ja ohjelmat, joilla saa katsottua ajotietokoneen vikakoodit. Samoilla kilkkeillä saa kuitatuksi näytössä näkyvän huoltorarpeesta ilmoittavan jakoavaimen pois. Huoltokirjaan tuli myös merkinnät.
Palvelussa ei ollut moittimista.

Perushuollon pystyy varmaan tekemään mikä tahansa paja, mutta ohjelmistopuoli vaatii valtuutuksia maahantuojalta ja/tai tehtaalta.

Näytti olevan muitakin Guzzeja huollossa, joten osaamista on alkanut kertyä.
tallennettu
motomatti

« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2018, 13:01:09 »

Myös vanhemmalle kalustolle huoltoa ja korjausta Tampereen kupeessa: http://t-mi-rautapyora.kunnostaa.fi/
Se on se piha missä on ajoneuvokalustoa toisinaan varsin runsaasti.
tallennettu
ILLI

« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2018, 16:49:06 »

Kiitokset vastauksista. Huojentaa tuo tieto että Bike and Boat olisi ottamassa vastuuta ja että sieltä saisi asianmukaista palvelua. Tilannehan joka tapauksessa heillekin on hieman haastava maahantuojavaihdoksen takia.
tallennettu
Henko

« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2018, 19:12:53 »

Oli tuolla Bike & Boat Worldissa sentään Californian venttiilikopan tiivisteitä hyllyssä.
tallennettu
motomatti

« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2018, 19:36:23 »

Näkyy talvella asunnon akkunasta kun puista on lehdet pois. Meinaan Bike&Boat World. Samoin Storm, AllRight, Motonet ja monta muutakin myymälää.

Mulla vain on hyvin korkea kynnys käyttää B&BW:n palveluja. Mieluimmin teen itse. Paitsi jos tekevät halvemmalla.
tallennettu
Henko

« Vastaus #6 : Elokuu 09, 2018, 20:13:15 »

Tilasin minäkin ne tiivisteet ensin Stein Dinseltä ku luulin ettei lähinurkilta saa. En malttanu oottaa ens viikkoon venttiilivälysten kanssa, onpahan ylimääräisiä tiivisteitä.
tallennettu
TunturiTT

« Vastaus #7 : Elokuu 09, 2018, 22:12:46 »

Teet varmaan itse huollot? Näissä vehkeissä luvattoman helppoja. Sitten tietenkin eri juttu jos pitää PADS:ia käyttää tms.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Henko

« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2018, 22:17:28 »

Muutaman perusasian oon pistäny kuntoon, alle tuhat kilsaa ajellu tolla vehkeellä. Vähän on vielä tekemistä mutta ei mitään kaasuläppien yhdystankojen vaihtoa ja synkkaa kummempaa hetkeen. En mää kone- tai kytkinremppaa alkais tekemään jos jostain syystä tarvis. GuzziDiagiin vois perehtyä vähän kun ehtii.
tallennettu
motomatti

« Vastaus #9 : Elokuu 09, 2018, 22:18:13 »

Teet varmaan itse huollot? Näissä vehkeissä luvattoman helppoja. Sitten tietenkin eri juttu jos pitää PADS:ia käyttää tms.
PADS:n sijasta voi käyttä GuzziDiagia. Onnistuu kotioloissakin. Voi asentaa päivitykset jos ei itse ryhdy säätämään. Vikalogien luku onnistuu myös. Siis saman kuin PADSillakin mutta lisäksi on omatoimisen muokkauksen mahdollisuus. Käynnistä järjestelmässä ei edes jää jälkiä.
Olen huomannut että aika moni merkkikorjaamo käyttää PADSin sijasta GD:tä laajemman muokkausmahdollisuuden vuoksi vaikka siitä ei saisikaan laskuttaa.
tallennettu
ILLI

« Vastaus #10 : Hein?kuu 02, 2019, 15:12:48 »

Palaan aikaisemmin kirjoittamaani aiheeseen. Olen yrittänyt parin viikon ajan tavoittaa puhelimitse Rautapyörästä jotakin henkilöä vastaamaan Guzzien huoltoja ja korjauksia koskeviin kysymyksiini. Toinen numero ei vastaa ja toiseen ei saa yhteyttä. Onko kellään tietoa Rautapyörän nykytilanteesta?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!