Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Lokakuu 23, 2019, 05:01:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: http://www.guzziclub.fi
 
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LeMans mkII kokemuksia/kysymyksiä  (Luettu 21772 kertaa)
antero mäkelä

Viestejä: 119


« Vastaus #180 : Huhtikuu 02, 2019, 18:01:29 »



Tuollaiselta näyttää kolmosen kaasarit.
tallennettu
Aapo

Viestejä: 533


« Vastaus #181 : Huhtikuu 02, 2019, 21:20:25 »

Näyttäisi kuin joku olisi halunnut suunnata vaijerit yläviistoon ja vaihtanut vastarautoja puolelta toiselle ja taivuttanut niitä sen lisäksi. Olen joskus juuri noita kaasareita käsissäni pitänyt, eikä nuo raudat silloin muistaakseni noin olleet. Viitala?
tallennettu
antero mäkelä

Viestejä: 119


« Vastaus #182 : Huhtikuu 03, 2019, 07:14:21 »

Näyttäisi kuin joku olisi halunnut suunnata vaijerit yläviistoon ja vaihtanut vastarautoja puolelta toiselle ja taivuttanut niitä sen lisäksi. Olen joskus juuri noita kaasareita käsissäni pitänyt, eikä nuo raudat silloin muistaakseni noin olleet. Viitala?

Ei tainnut olla tuossa kuvassa ihan oikein. Vaijereita laittaessa laittaessa oikea asento löytyi.
Mutta mutkalla joka tapauksessa ja vaijerit on ihan luontevassa kulmassa.
tallennettu
Samppa

Viestejä: 104


« Vastaus #183 : Toukokuu 12, 2019, 22:00:37 »

Lempparillekin hieman normaalia laajempaa huoltoa.
Totesin viime kesänä että öljyä tippuu sekä kytkintilasta että vaihteiston takaa.
Nyt keväällä nostin runkoa sen verran irti että sai laatikon irti.
Kammen takastefa sekä vaihteiston etustefa vuotivat molemmat kytkintilaan. Ne uusiksi.
Laatikon takaa vuoti takastefa sekä kytkimen käyttöakseli. Stefa uusiksi sekä käyttöakselin kartiotiivisteet ja O-rengas.
Laitoin samalla RAM-kytkimen, ja siitähän seurasi ongelma:
RAM-kytkimellä on pidempi kytkimen käyttötanko. Ilmeisesti hieman liian pitkä, sillä takapään säätöruuvia piti avata reilusti, useita millejä. Ei siinä mitään, säätövara riitti. Runko takaisin laskiessa se otti ohueen välipalkkiin kiinni. Siitäkin selvisi pujottelemalla. Mutta kun laitoin tänään takahaarukan kiinni, niin huomasin että sehän ottaa koko ajan kiinni takahaarukkaan. Täytynee siis vielä irroittaa haarukka ja lyhentää säätöruuvia.
Tuli kyllä mieleen että onkohan käyttötangon etupää varmasti kytkimen päässä kuopassaan, mutta eipä tuota helposti pääse todentamaan.
tallennettu
viitala

Viestejä: 85


« Vastaus #184 : Toukokuu 14, 2019, 07:24:09 »

Kyllä ne suorat on originaalina.Joku niitä säädellyt matkan varrella.Miten olet putsannut,ovat tosi siistit?
tallennettu
antero mäkelä

Viestejä: 119


« Vastaus #185 : Toukokuu 14, 2019, 19:15:22 »

Kyllä ne suorat on originaalina.Joku niitä säädellyt matkan varrella.Miten olet putsannut,ovat tosi siistit?

Hyvin on säädelty, kun ovat kuin "tehdastekoiset", ja vaijeritkin ihan luontevasti kulkee.
Ultraäänipesurissa olen uittanut.
tallennettu
Samppa

Viestejä: 104


« Vastaus #186 : Kes?kuu 09, 2019, 22:10:19 »

Reilu viikko ja reilut 400km ajeltu Lemansilla. Tänään meinasin ajaa Kapeen reitin Näsijärven itäpuolella, mutta liikkeellä tuntui olevan polkupyöräilijöitä tuhansittain  Cool Pirkan pyöräily sattui sopivasti..oikaisin sit suoraan Jäminkipohjaan.
Piti vielä ennen ajoon ottamista vaihtaa nopsaan  RAM-kytkinpaketti vakiomalliseen, tuli muutama pitkä ilta tallissa  Virnistää
Vaihtoon oli syynä se, että Valeon-kiinakopiostartti päätti hajota. Koko pääty laakerointeineen lähti irti, ja osat pyörivät tietysti kytkintilassa. Ja törmäyshän siellä sattui, ja yksi hammas irti starttikehältä.
Nyt on muuten alla uudet Contin Classic attackit, on muuten pitävän tuntuiset kumit.
Osa sähköistä katosi kesken matkan. Ajovalo ja varoitusvalot hävisivät. Parkit ja vilkut sentään toimivat. Kotona sähkökaaviota ihmettelemällä sain rajattua vaivan sulakerasiaan. Siihen oli näköjään aiemminkin kolvailtu hyppylankoja, taitaa olla vaihdon paikka.
tallennettu
motomatti

Viestejä: 10 630


« Vastaus #187 : Kes?kuu 09, 2019, 22:23:49 »

Lainaus
Valeon-kiinakopiostartti päätti hajota. Koko pääty laakerointeineen lähti irti, ja osat pyörivät tietysti kytkintilassa. Ja törmäyshän siellä sattui, ja yksi hammas irti starttikehältä.

Tämä oli valaiseva tieto. Moni muu ja itsekin olen katsellut tuon kiinanstartin suuntaan. Voihan se olla vain yhden yksilön huonoutta mutta laajaa kuvaa katsoen en ole kuullut että Valeo tai muut merkit (Bosch, Lucas ja mitä niitä nyt onkaan ollut.) ole hajonneet tuolla tavalla saati rikkoneet hammastusta. Tosin RAM/kiinnanstartti kokonaisuutta ei monella liene ollut...
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 10 572



« Vastaus #188 : Kes?kuu 09, 2019, 22:35:50 »

Tuo on jo huonoa tuuria, että hampaan kanssa jotain osuu kohdalle. Tilaa olisi kyllä pyöriä.
Contin Road Attack 2:sta on kokemusta ja se oli kyllä erinomainen kumi loppuun asti. Ajoinkin sen sitten radalla loppuun kuvionkin pohjalle. Keskellähän ei uria ole.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Samppa

Viestejä: 104


« Vastaus #189 : Kes?kuu 11, 2019, 19:36:21 »

Juu, Steinelta sentään korvaavat startin posteineen. Ostinkin nyt sitten suolaisen hintaisen Valeon. Päällepäin melkolailla samanlaiset.
Mainittakoon että samalla asennettu Ignitech sytkä ei ollut ihan justiinsa, ja taisi potkaista takas startatessa ja siitäkös se kilinä alkoi  Virnistää
Kysyin suoraan RAM:lta uutta kehää, ja semmoisen lupasivat 50€ hintaan plus ALV ja postit. Päälle sitten tasapainotus...onkos muuten tiedossa paikkaa jossa painotus onnistuu Guzziin? Eli olisi adapteri valmiina Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!