Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Marraskuu 20, 2019, 18:36:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: KERHON PÄÄSIVU: http://www.guzziclub.fi
 
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Renkaat V11 Sporttiin  (Luettu 4217 kertaa)
melissia

Viestejä: 50


« : Toukokuu 10, 2015, 17:37:15 »

Moi,

Mitäpä rengasta / renkaita suosittelette V11 Sportiin?

T : Sami S
tallennettu
motomatti

Viestejä: 10 675


« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2015, 18:46:14 »

Radalle, matka-ajoon, kirkonkyläkurvailuihin vai mutkaiselle maantielle?
tallennettu
melissia

Viestejä: 50


« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2015, 20:56:36 »

Matka-ajo mukaisella maantiellä!
tallennettu
TunturiTT

Viestejä: 10 591



« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2015, 21:09:50 »

Pirelli Angel Gt on juuri ajomääritteesi mukainen kumi.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
Jani Janhunen

Viestejä: 108


« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2015, 23:18:46 »

Vajaan yhden ajokauden perusteella pointsit em. Pirellin Angel GT:lle. Grison alla ainakin toimivat mainiosti verrattuna ensiasennuskumeihin, sekä kuivalla että todella märälläkin alustalla.

-Jani
tallennettu
GuzGuz

Viestejä: 1 555



« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2015, 23:35:20 »

Pirellin Angel Gt on testien mukaan erinomainen valinta.
Michelin Pilot Road 3 tai 4 on myös.
Kulutuskestävyys huippua ja märkäpito, pitävät muotonsa kuluneenakin ja huippua kaikilta ominaisuuksiltaan.
Itse päädyin just mielestäni edulliseen Calin takarenkaaseen (PR3) mprengas-onlinesta.
Tulevat Saksasta, hinnat sisältää postikulut ja tuodaan kotiovelle.
Toimitusaika jää nähtäväksi, lupaavat viikossa.
Asennuspaikkojen hinnoissa muuten on huimia eroja, 10-35e/ rengas.
Stormilta olisi saanut tilaamani asennettuna 183e (150/70 ZR 17 vyörengas).
Mutta päädyin tilaamaan 132,30e mprenkaasta ja 10e lupasi paikallinen asennusliike veivata paikalle.
tallennettu
JuhaV
Vieras
« Vastaus #6 : Toukokuu 11, 2015, 07:55:28 »

http://mprenkaat.fi/moottoripyoran-rengastestit.html
tallennettu
aj@

Viestejä: 360



« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2015, 08:07:47 »

Bellassa on GT:t. Olen ajanut erilaisilla  pyörillä lukuisat kilometrit, mutten koskaan paremmilla renkailla.
tallennettu
Vierailija

Viestejä: 1 629



« Vastaus #8 : Toukokuu 11, 2015, 08:40:21 »

Ei se Angel GT hassumpi rengas ole, mutta ei ihan niin kestävä kuin väittävät. Meikäläisen (hyvin rauhallisessa) ajossa kestivät 16107 km, viimeiset 1000 km kyllä vaikeita.
Aikaisemmin oli Pirelli Diablo Strada (jota on vieläkin edullisesti saatavana), ajossa melko lailla sama kuin Angel GT, kestävyydestä ei ole tietoa, kun tulivat mopon mukana.
Nyt alla Michelin Pilot Road 4, ajettu vasta 684 km joten ei kommenttia.
tallennettu

Emeritus-guzzisti
TunturiTT

Viestejä: 10 591



« Vastaus #9 : Toukokuu 11, 2015, 08:43:32 »

Siis onko kyse etu- vai takarenkaasta? Yhdellä takakumilla yli 16 tonnia? Ei tuollaista siis tulekaan mulle.
tallennettu

Hyvä pyörä, parempi mieli.
melissia

Viestejä: 50


« Vastaus #10 : Toukokuu 11, 2015, 11:18:58 »

Kiitokset hyvistä vinkeistä. Pirkko Angel GT:tä lähden kyselemään. Pirkko = Pirelli  Hymyilee
tallennettu
aj@

Viestejä: 360



« Vastaus #11 : Toukokuu 11, 2015, 12:00:49 »

Jos rengas kestää takana n. 10 tkm, homma on ok. Kesto ei muutenkaan ole ykköskriteerini, vaan turvallisuus kaikissa olosuhteissa. Renkaissa ja niiden vaihtotiheydessä on ihan turha harjoittaa säästämistä. Jos ajetaan ristikudosrenkailla rauhallisesti ( kuten Calilla ), saattaa joku ME 880 tai Misukka kestääkin sen 20 tkm, mutta se onkin ihan toinen juttu ja turvallisuusnäkökohdat on siinäkin huomioitava.
tallennettu
Vierailija

Viestejä: 1 629



« Vastaus #12 : Toukokuu 11, 2015, 12:28:35 »

Siis onko kyse etu- vai takarenkaasta? Yhdellä takakumilla yli 16 tonnia? Ei tuollaista siis tulekaan mulle.

Sekä että (eikä ole lähelläkään ennätystä) - huom! rauhallinen ajotapa ja pienet tehot.  Hymyilee
tallennettu

Emeritus-guzzisti
Vierailija

Viestejä: 1 629



« Vastaus #13 : Toukokuu 11, 2015, 20:34:52 »

<snip>
Jos ajetaan ristikudosrenkailla rauhallisesti ( kuten Calilla ), saattaa joku ME 880 tai Misukka kestääkin sen 20 tkm, mutta se onkin ihan toinen juttu ja turvallisuusnäkökohdat on siinäkin huomioitava.

Käsitykseni mukaan vyörengas on kestävämpi.
Ja nykyrenkaissa on sen verran pitoa, että mutkateilläkään ei kvasi-laillisillakaan nopeuksilla ole mitään hätää. Enkä ole huomannut loppuun kuluneenkaan renkaan pidossa ongelmia, mutta ajo-ominaisuudet kärsivät niin, että sen kyllä huomaa - ja kuviota on ollut vielä jäljellä!
tallennettu

Emeritus-guzzisti
Pekka

Viestejä: 1 892



« Vastaus #14 : Toukokuu 11, 2015, 23:58:49 »

Nytkään en voi Guzzin renkaita kehua kun omissa ei ole noin leveää vannetta kummassakaan.
Viime syksynä kummiskin käytiin muilla leluilla kiertelemässä Alpeilla ja mennen tullen ajettiin muutama kierros
Nurburgringillä. Alla oli Metzelerin Kiinassa valmistetut  Z6- renkaat. Ei ole minulla ainakaan vielä mitään
vastaansanomista noihin. Niillä ajaisi ainakin pari samanlaista reissua kulumisen puolesta, ei ollut pito-ongelmia
 ja hinta on kohdallaan.

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/1/breite/180/hoehe/55/felge/17/hersteller/METZELER/profile/Z6/StartRow/0/motorradreifen.html
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2015, 21:25:00 kirjoittanut Pekka » tallennettu

Edelläkävijä kohtaa aina kaikki vaikeudet, vain jäljittelijät voivat menestyä!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!