Todistusaineisto oli mennyt romulavalle tms. eli viesti sen säilyttämisestä ei ollut kulkenut. Olisi ollut mukava saada edes jotain vinkkiä mikä siinä oli. Luottamus kardaaniin on saatu koeajon myötä takaisin. Eipä kuulu mitään kun pyörää taluttelee.
Tässä kaikessa tiimellyksessä jäi mainitsematta, että soittelin maanantaina aamulla myös Heinolle Espooseen että onko akselia. Parin tunnin kuluttua soittivat takaisin, että kyllä löytyy. Olin äimänä, sillä en uskonut niitä kellään hyllyssä olevan. Olin myös yllättynyt hinnasta, joka oli 450 € ja 400:lla olisi lähtenyt. Mutta koska nivel oli löytynyt, kannatti se vaihtaa. Hienoa joka tapauksessa, että maahantuoja on varautunut yhdellä akselilla jos jollekin tarve tulee.
Soitin myös Piikkiöön, josta myös olisi saanut kardaanin purkuosana (Ikkalan vinkki). Alkuun tilanne näytti melko huonolta, mutta optioita oli loppupeleissä kolme. Ja tulipahan käytyä Seinäjoellakin opissa, että miten Sport puretaan noilta osin, ja niinpä homma sujui jo kotipihassa.
Olisikohan episodilta vältytty, jos viralliseen huolto-ohjelmaan kuuluisi pyörän taluttamista kolme metriä... Lopuksi kiitokset auttaneille tahoille